Hey
Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik een overschrijving tussen eigen rekeningen probeer te doen, dit zowel via de app als via de internet versie.
Hey
Ik krijg telkens een foutmelding wanneer ik een overschrijving tussen eigen rekeningen probeer te doen, dit zowel via de app als via de internet versie.
Hey
Dit zou gelinkt zijn aan een probleem van de rekening waarvan je overschrijft of naar de rekening van de begunstigde (in dit geval ook jij).
Schrijf je over naar je spaarrekening, zoja, welk type spaarrekening is dit?
Groetjes,
Lieze
Hi Lieze
Ik probeer een overschrijving te doen van een gewone spaarrekening & Ster spaarrekening naar mijn zichtrekening Hello4You.
Hey
Staan deze spaarrekeningen op dezelfde naam als de zichtrekening?
Groetjes,
Lieze
hi Lieze
Ja staan allemaal onder mijn naam.
groetjes
Dankjewel voor de info,
Kan je wel van je zicht- naar je spaarrekening overschrijven? Of lukt dat ook niet?
Groetjes,
Lieze
hi Lieze
Er staat niets op de zichtrekening dus ik kan het niet testen.
Kan het zijn dat een van de rekeningen voor een langere tijd niet gebruikt is?
Ik vrees dat er een verzet op zal staan.
Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen.
Dat kan je doen door aan te melden op je app en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons.
Groetjes,
Lieze
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.