Beantwoord

overschrijving naar beperkte rekening

  • 13 May 2020
  • 3 reacties
  • 537 Bekeken

Beste,

Ik heb op maandag 11/5 een overschrijving gedaan naar een spaarrekening bij BPOST. 
Nu blijkt dat het gaat over een spaarrekening waar maar 500 eur per maand mag op overgeschreven worden. 
Weet u hoe lang het duurt vooraleer mijn geld terug op mijn bnppf rekening staat ? 

Of waar het geld zich nu bevindt ? Het is niet zichtbaar bij bpost en bpost zegt dat ik het moet regelen met bnppf. 

Met dank voor uw antwoord. 

Vriendelijke groeten 
 

icon

Beste antwoord van YannickB 13 May 2020, 15:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hallo Veerle,

Ik heb de details van je overschrijving verwijderd omdat dit een publieke website is waarop iedereen mee kan lezen.

Het geld zal automatisch na enkele dagen terug op je rekening verschijnen, maar een precieze termijn kan ik je jammer genoeg niet geven. Als je de overschrijving wilt laten traceren, dan kan dat alvast wel door ons even beveiligd te bellen via onze app, of door te bellen naar 02 762 60 00 en jezelf te identificeren met behulp van je klantennummer en Easy Banking Phone-code.

Dag Yannick, ik wacht nog een paar dagen af en als maandag geld niet zichtbaar, bel ik om de overschrijving te laten traceren…

Bedankt voor je snelle respons. 

Vriendelijke groeten 

Veerle

Reputatie 7

Graag gedaan! Fijne dag alvast.

Reageer