Overschrijving naar Spanje

  • 14 December 2020
  • 1 reactie
  • 665 Bekeken

Geachte,

Ik heb 2 vragen die werkelijk onmiddellijk moeten worden in orde gebracht anders bevind ik me echt in de problemen. Ik hoop dat jullie mij direct kunnen verder helpen hiermee.

1. Ik wil een overschrijving doen naar Spanje met een instantoverschrijving. Het lukt me gewoon niet en ik moet absoluut vandaag een bedrag van €250 op de rekening van de begunstigde overschrijven. Kan u mij aub hiermee verder helpen of het in orde brengen voor mij waarvoor heel veel dank.

2. Ik bevind me in het buitenland en kan geen geld uit de automaat halen. U zal zeker begrijpen dat dit een enorm probleem is want ik heb werkelijk geld moeten lenen van mensen. Zonder geld kan je gewoon  niets doen. Geen hotel betalen, geen voeding kopen enzovoort. Het is gewoon een catastrofe waarin ik me momenteel bevind. In de applicatie van de gsm staat dat geld afhalen in het buitenland niet aangevinkt  en ik kan het niet aanvinken. Ook betalingen uitvoeren in de supermarkt bijvoorbeeld gaat ook niet. Geloof me ik ben verschillende keren met rode wangen uit schaamte vertrokken uit de winkels waarin ik geprobeerd heb te betalen met de kaart en zeker omdat de spullen die ik moest betalen al ingepakt waren. Echt waar ik ben werkelijk door de grond gezakt uit schaamte. 

Daarom verzoek ik u vriendelijk om me hierin te helpen want ik heb reeds uren geprobeerd via de applicatie en via de pc geprobeerd dit te regelen maar tevergeefs.

Aub aub aub help me. Ik smeek het u want ik moet geld aan mensen terug geven en kan niets met de kaart doen om verder te leven. Ik ben hier nog 2 weken dus het moet absoluut in orde worden gebracht.

1000x dank als u voor mij deze 2 problemen kan oplossen.

Vriendelijke groeten,

Salua Achahbar 


1 reactie

Reputatie 7

Hallo Salua,

Hoe je een instantoverschrijving kan uitvoeren, lees je in deze handleiding. De begunstigde bank moet wel ook instantoverschrijvingen ondersteunen. Doen ze dat niet, dan krijg je daarover een waarschuwing in onze app.

In dat geval kan je eventueel wel een dringende overschrijving laten uitvoeren door ons te bellen via Easy Banking App of met behulp van Easy Banking Phone. Zo’n dringende overschrijving kost wel 6,50 EUR en moet voor 16u ingevoerd worden. Wij verwerken en versturen ze dan onmiddellijk, maar de effectieve storting hangt wel nog steeds af van de begunstigde bank.

Wat betreft je vraag over het activeren van kaarten voor gebruik buiten Europa: hoe je dat precies doet, lees je in onze handleiding.

Kan je dit niet aanpassen, dan duidt dat op een probleem met je kaart. In dat geval kan ik je helaas ook enkel aanraden om ons te bellen zodat we toegang tot jouw gegevens hebben.

Reageer