Beantwoord

overschrijving niet ontvangen

  • 10 December 2020
  • 1 reactie
  • 613 Bekeken

Best,

Op 13-11 en 06-12 heb ik vanuit de ABN Amro (Nederland) bedragen gestort aan een klant die haar bankrekening bij jullie in België heeft.

 

Tot op heden heeft zij nog niks ontvangen. Wij hebben een Bulk-ID en een referentienummer. Tevens geeft mijn bank aan dat uw bank de transacties heeft geaccepteerd. 

 

Graag verneem ik van u hoe de ontvanger haar betaling kan krijgen.

 

Met vriendelijke groet, 

A. Ishak

icon

Beste antwoord van Anonymous 11 December 2020, 09:58

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @A.Ishak ,

Ik raad je aan dat de ontvanger eerst contact opneemt met ons zodat we kunnen nakijken of er geen verzetten op de rekening zijn waardoor de overschrijving niet kan binnenkomen.

Als dat het geval is, kan zij aan de hand van een uittreksel of ander bewijs van overschrijving van jou door ons laten nakijken wat er precies misloopt.

Groetjes,

Lieze

Reageer