Beantwoord

overschrijving ontvangen op zaterdag?

  • 30 January 2021
  • 3 reacties
  • 3840 Bekeken

Goedeavond Allemaal!! 

Donderdagavond heeft men werkgever een voorschot overgeschreven van zijn ING- rekening naar mijn Fortis-rekening. Alsook naar mijn collega op hetzelfde moment maar die zit dan weer bij de Bank vd Post en had deze ochtend voor 12u de overschrijving al ontvangen op de rekening. Nu heb ik de hele dag zitten wachten omdat ik er van overtuigd was dat ik ze vandaag ook ging binnenkrijgen.. Tevergeefs. Ik was er net zo zeker van omdat ik weet dat als ik een overschrijving doe van mijn Fortis rekening voor 14u naar een andere bank (ING-ARGENTA-AXA-...) het er dezelfde dag iets na 17u opkomt. En dat is net hetzelfde als iemand naar mij een overschrijving doet. Maar deze keer dus niet. Nu mijn echte vraag ;; als de storting al verwerkt is door de andere bank ING in dit geval kan het dan zijn dat het  morgen (zaterdag)  toch nog erop komt, ookal is het weekend?

Merci bij voorbaat 😊✌ groetjes Laur 

icon

Beste antwoord van Anonymous 30 January 2021, 13:13

Bekijk origineel

3 reacties

Hey @LaurCl ,

Een niet-instant overschrijving kan tot 3 bankwerkdagen duren.

In de praktijk komt dit meestal de volgende bankwerkdagen aan, maar in sommige gevallen kan dit langer duren.

In dit geval zou je de overschrijving maandag of dinsdag kunnen verwachten.

Groetjes,

Lieze

L.S.

Mijn rekeningen werd nagekeken zaterdagavond door een persoon van BNP Paribas en ik kreeg een bericht dat alles OK was.

Gisteren krijg ik problemen: vermoedelijk omdat ik nog altijds mijn oude “bakje” gebruik en niet het groene! Maar deze  is een beetje te klein is (oudere!) en mijn centjes worden geblokkeert.

Daarbij moet ik nog 2 dagen eer dat ik mijn normale bank kan gebruiken;;;;

Ik ben slecht opbeen, hoe kan ik de persoon die mij naar “mijn  3de spuit”  vervoort !!!!

Reputatie 2

Dag @De Wolf Lylianne ,

 

Krijg je een bepaalde foutmelding te zien?

Wat lukt er precies niet?

Indien je met vragen zit, kan je ons steeds telefonisch contacteren via de Communicatie knop in Easy Banking app op je smartphone of via ons rechtstreeks nummer 02 762 60 00.

 

Fijne dag verder,

 

Jill

Reageer