Beantwoord

payconic by bancontact

• 11 april 2019
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Dag,

Wanneer gaat bnp paribas fortis ook compatibel zijn voor payconic by bancontact? als ik mijn bankrekening wil selecteren zijn de enige 5 mogelijkheden tot nu toe axa, belfius, CBC, KBC & K'ching bank.

Groeten
icon

Beste antwoord van YannickB 11 april 2019, 10:34

Hallo Jordidecuyper,

Ik heb jammer genoeg nog geen datum waarop het mogelijk zal zijn om je rekening rechtstreeks te koppelen aan Payconiq.

We zijn wel al compatibel via domicilëring. Door de manier waarop Payconiq momenteel werkt, zal je wel eventjes zowel de oude Payconiq app als de nieuwe Payconiq by Bancontact app moeten installeren.

Meer info vind je in deze eerdere vraag.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Hallo Jordidecuyper,

Ik heb jammer genoeg nog geen datum waarop het mogelijk zal zijn om je rekening rechtstreeks te koppelen aan Payconiq.

We zijn wel al compatibel via domicilëring. Door de manier waarop Payconiq momenteel werkt, zal je wel eventjes zowel de oude Payconiq app als de nieuwe Payconiq by Bancontact app moeten installeren.

Meer info vind je in deze eerdere vraag.
Hoe werkt het dan? Gisteren ontvang ik geldvia Payconiq , er komt +45€ op en nadien ,enkele uren later is er niets meer van te zien. Waar is het geld naar toe?
Reputatie 5
@Dke

Ik heb de foto van je verrichting verwijderd omdat het om persoonlijke info gaat. Je deelt dat soort zaken best nooit op een publieke plaats op het internet.

In principe voer je via Payconiq een overschrijving uit. Als je ontvangt zou het geld binnen de 3 bankwerkdagen op je rekening moeten staan.

Gebruikte je het Bancontact-gedeelte van de Payconiq by Bancontact-app, dan staat het geld ook binnen enkele dagen op je rekening. Ontvang je op een dag tijd meerdere betalingen, dan zal Bancontact die groeperen. Op je rekeningoverzicht in Easy Banking verschijnt dat dan als Globalisatie POS X verrichtingen (X is het aantal verrichtingen dat je ontving). In je afschriften krijg je meer details.

Is een overschrijving verdwenen uit je Payconiq-app, dan neem je best met hen contact op. Het is geen app van ons waardoor ik je geen gedetailleerde uitleg over de precieze werking ervan kan geven.

Reageer