Beantwoord

pc banking

  • 11 september 2019
  • 4 reacties
  • 176 Bekeken

Krijg reeds geruime tijd steeds deze melding : Door een technisch probleem is deze functie momenteel niet beschikbaar.

Is dit een algemeen probleem?

mvg
icon

Beste antwoord van YannickB 12 september 2019, 10:19

Bedankt voor de info Kathleen.

Als je normaal via een snelkoppeling, favoriet of bladwijzer naar onze site gaat, dan raad ik je aan om het eens te testen via deze link: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/index-NL?axes4=priv

Werkt het ook via weg niet, dan kan je proberen je internetprogramma te resetten aan de hand van deze handleiding: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/handleidingen-49/handleiding-browserreset-dit-kan-helpen-bij-problemen-met-easy-banking-web-1531. Op die manier los je eventuele problemen op dat niveau op.

Lukt het ook nadien niet, dan is er mogelijk een probleem met je debetkaart. In dat geval contacteer je ons best even op het nummer 02 762 60 00 zodat we ze kunnen controleren.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Dag Kathleen,

Heb je toevallig onlangs een nieuwe bankkaart gekregen? Zo ja, dan moet je met die kaart nog een nieuw profiel aanmaken op elke computer, tablet en smartphone waarop je met Easy Banking werkt.
Goedemorgen,

Ik probeer een profiel aan te maken op mijn pc maar bij het proberen te bevestigen met kaartlezer krijg ik al deze melding. Ik slaag er dus al niet in om een profiel aan te leggen. Het is de 1ste keer dat ik met de pc banking van BNP start.
Reputatie 6
Bedankt voor de info Kathleen.

Als je normaal via een snelkoppeling, favoriet of bladwijzer naar onze site gaat, dan raad ik je aan om het eens te testen via deze link: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/index-NL?axes4=priv

Werkt het ook via weg niet, dan kan je proberen je internetprogramma te resetten aan de hand van deze handleiding: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/handleidingen-49/handleiding-browserreset-dit-kan-helpen-bij-problemen-met-easy-banking-web-1531. Op die manier los je eventuele problemen op dat niveau op.

Lukt het ook nadien niet, dan is er mogelijk een probleem met je debetkaart. In dat geval contacteer je ons best even op het nummer 02 762 60 00 zodat we ze kunnen controleren.
Beste,

heb gebeld en ik ben geholpen.

Bedankt en prettig weekend!

Kathleen

Reageer