Beantwoord

PDF EASY BANKING APP

  • 13 January 2021
  • 4 reacties
  • 1059 Bekeken

Vroeger kon je via de APP snel een PDF maken van een verrichting en dit door sturen als betaalbewijs.

Deze optie is echter niet meer aanwezig.

Was nochtans handig en werd veel gebruikt, zowel privé als professioneel.

Komt deze optie terug????

icon

Beste antwoord van JolienP 14 January 2021, 09:38

Bekijk origineel

4 reacties

Dag @Petry-Janssen,

 

Deze functie werd inderdaad tijdelijk verwijderd uit onze applicatie.

Dit omdat we met de nieuwste update voornamelijk de focus trachten te leggen op de stabiliteit van de applicatie. Wanneer we de stabiliteit kunnen garanderen zullen de verdwenen functies er stap voor stap terug aan toegevoegd worden.

 

Wanneer dit zal zijn kan ik dus helaas nog niet meegeven.

 

Met vriendelijke groeten,

JolienP

we zijn 2 jaar verder en ik merk nog steeds geen mogelijkheid om een pdf van een verrichting als betaalbewijs te kunnen gebruiken. 

Reputatie 4

Hallo, @dre hofstade,

Bedankt voor je feedback.

Je kan via volgende weg informatie van een bepaalde verrichting opvragen:

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be/.
  2. Klik in het linkermenu op Betalingen en kies voor Verrichtingen zoeken.
  3. Klik op Rekening kiezen en vink de rekening(en) aan waarop je wilt zoeken. Het is mogelijk om op meerdere rekeningen tegelijk te zoeken. Druk nadien onderaan het kader op Bevestigen. Afhankelijk van het aantal rekeningen dat je hebt, moet je naar beneden scrollen om de knop te kunnen zien.
  4. Bij het vak onder Op basis van de volgende criteria kan je je zoekopdracht invoeren. je kan onder andere zoeken op bedrag, op specifieke datum of periode, op de naam van een begunstigde en op een rekeningnummer. 
  5. Tip: door in het vak te klikken suggereert Easy Banking Web zelf alvast enkele criteria. Het is mogelijk om verschillende criteria of filters tegelijk toe te passen.
  6. Druk tot slot op het vergrootglas om te zoeken.

Wil je een individuele verrichting downloaden of printen? Klik dan bij de gewenste transactie op het type verrichting om de details ervan op te vragen en klik vervolgens rechts in het kader op het printicoon of op het pdf-icoon.

Belangrijk: deze documenten gelden niet als een betaalbewijs. Heb je een officieel betaalbewijs nodig, dan kan je je rekeninguittreksels raadplegen, downloaden of printen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

bedankt voor je antwoord, maar het beantwoordt niet volledig mijn vraag.

 

De vraag was om van 1 verrichting een betaalbewijs af te drukken. Ik weet dat het kan via de rekeninguittreksels maar hierin kun je niet een individuele verrichting afzonderen. En dat was nu net de bedoeling.

Reageer