Beantwoord

Positief saldo visa is weg

  • 13 September 2021
  • 1 reactie
  • 388 Bekeken

Het positieve saldo op mijn visa kaart is weg maar is niet gestort op mijn zicht rekening. Waar is mijn geld naar toe?

icon

Beste antwoord van LarsD 13 September 2021, 13:50

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @LunaRomero,

 

Bedankt voor je bericht. Een positief saldo wordt niet automatisch terug gezet op de gekoppelde zichtrekening. Soms moet je dat expliciet aanvragen dat men dit saldo van de kredietkaart haalt en terug op de rekening zet. Indien je dat niet doet, dat wordt het positief saldo gebruikt voor je volgende betalingen met de kaart tot het volledig is opgebruikt.

 

Voor je positief saldo terug te laten storten, kan je werken via Mijn Kaart.

Of je kan ook contact nemen met het Easy Banking Center. Je kan rechtsreeks bellen via de Easy Banking App: Aanmelden > "Contacteer ons" (icoon van een tekstballon) > Klik op Bellen > Je kiest voor de optie "Rekeningen en kaarten" > Er verschijnt een lang telefoonnummer en dan kan je gewoon bellen.

Als je nog geen gebruik maakt van de applicatie kan je ook binnen bellen met de Easy Banking Phone Code (je geheime 5-cijferige code):
Deze kan je aanmaken via volgende stappen:

  • Aanmelden in je Easy Banking Web
  • Je gaat naar instellingen     
  • Je klikt op Easy Banking Phone
  • Je klikt op de groene knop Activeren of Wijzigen. Daar zal je de mogelijkheid hebben om een code van 5 cijfers in te geven
  • Bevestig met de kaartlezer.    

Bel ons op 02 762 60 00 en geef je klantennummer en Easy Banking Phone code in op het keuzemenu.

 

 

Reageer