Beantwoord

problemen app

  • 6 October 2020
  • 4 reacties
  • 289 Bekeken

Hallo, is er een probleem met de app?

 

elke Keer ik een overschrijving wil bevestigen, krijg ik de boodschap: wegens een technische storing is de app momenteel Niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

icon

Beste antwoord van IngeD 7 October 2020, 13:42

Bekijk origineel

4 reacties

En dat was gisteren ook al het geval.

 

Reputatie 2

Hallo @Viper152 !  Krijg je deze melding bij alle overschrijvingen die je wenst uit te voeren? Wanneer het gaat om een ster- of H4Y spaarrekening of woonsparen, kan het namelijk zijn dat de jaarlijkse spaarlimiet bereikt is. Indien je deze melding krijgt bij elke overschrijving raad ik je aan om de app eens te verwijderen en het toestel volledig af te sluiten. Hierna kan je de app opnieuw installeren. Wanneer je de foutmelding dan nog steeds te zien krijgt neem je best even telefonisch contact met ons op zodat we kunnen nakijken wat er mis gaat.

Het is inderdaad bij een overschrijving naar een ster spaarrekening. Is het dan echt niet mogelijk om de foutmelding correct weer te geven? En hoe kan ik dan weten wanneer ik mijn limiet bereikt hebt?

Reputatie 2

@Viper152, de spaarlimiet voor een sterspaarrekening bedraagt 6000 euro per jaar. Wanneer je dit jaar dus al 6000 euro gestort hebt op deze rekening is deze limiet bereikt. Verder zal ik je suggestie zeker doorgeven om de foutmelding duidelijker te formuleren.

Reageer