Beantwoord

problemen met overschrijven tussen mijn rekeningen

• 19 november 2019
  • 5 reacties
  • 150 Bekeken

Ik probeer al enkele dagen om een overschrijving te doen van mijn spaarrekening naar mijn zichtrekening. Wat niet lukt. Zelfs tussen mijn zichtrekeningen onderling lukt het ook niet. Mvg

icon

Beste antwoord van Karen 19 november 2019, 10:53

Dag Tamara, 

Welke foutmelding krijg je te zien? Probeer je de overschrijvingen uit te voeren via Easy Banking Web of Easy Banking App? 

Bij een spaarrekening kan je enkel een overschrijving uitvoeren naar een zichtrekening onder dezelfde titulariteit. 

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, laat je dit best eens nakijken door de Helpdesk Easy Banking op het nr.  02/433.40.

Fijne dag verder! 

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 4
Badge

Dag Tamara, 

Welke foutmelding krijg je te zien? Probeer je de overschrijvingen uit te voeren via Easy Banking Web of Easy Banking App? 

Bij een spaarrekening kan je enkel een overschrijving uitvoeren naar een zichtrekening onder dezelfde titulariteit. 

Mocht je nog steeds problemen ondervinden, laat je dit best eens nakijken door de Helpdesk Easy Banking op het nr.  02/433.40.

Fijne dag verder! 

Hallo,

Ik krijg geen foutmelding.

Ik krijg gewoon alleen 1 zichtrekening te zien, mijn andere zichrtrekening en spaarrekening niet.

Mvg

Reputatie 4
Badge

Dag Tamara251277, 

Delen deze rekeningen dezelfde naam en eigenaar? Of gaat het ook om gemeenschappelijke rekeningen? 

Wanneer je bij het uitvoeren van de overschrijving maar 1 zichtrekening te zien krijgt, wil dit zeggen dat dit de zichtrekening is met dezelfde eigenaar en dezelfde naam. 

Indien je naar een andere rekening wil overschrijven, zal je eerst de overschrijving moeten maken naar je eigen zichtrekening. 

Groetjes

Hallo,

Ik ben van alle 3 houder.

Tot 14 dagen geleden ging het altijd en nu ineens niet meer.

Reputatie 4
Badge

@Tamara251277 , dan laat je dit best eens nakijken via de Helpdesk Easy Banking op het nr. 02/433.41.41. De medewerker kan je dossier openen en de rekeningen nakijken.

Fijne dag verder! 

Reageer