Beantwoord

problemen overschrijvingen via app

  • 3 November 2020
  • 3 reacties
  • 351 Bekeken

Goeiendag, ik heb al paar dagen problemen met het overschrijvingen via het app her staat telkens dat ik een probleem heb met het rekening ik bel de helpdesk maar kan niet bereiken..

 

icon

Beste antwoord van DanK 3 November 2020, 14:44

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @Aslihan95_

 

Is het mogelijk dat je een Prepaid kaart probeert te herladen? Deze functie zou sinds kort uitgeschakeld zijn omdat de Prepaidkaarten op 16/11 worden geannuleerd naar aanleiding van de beëindiging van de samenwerking met de uitgever.

 

Onze excuses voor de lange wachttijd. We raden onze klanten steeds aan om beveiligd te bellen vanuit de app om de wachttijd te verkorten.

@DanK 

ik heb de zelfde probleem wanneer ik mijn Prepaid kaart probeert te herladen

Als het word geannuleert, waarom weten wij daar over niks van en wat moet ik doen als ik daar nog een som hebt staan ?

 

hier https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dagelijks-bankieren/Ontdek/Producten/Prepaid-kaarten?axes4=priv 

staat er dat we de kaart nog kunnen gebruiken to en met 16 november.

 

vanaf nu overstap ik naar een ander bank.

 

Reputatie 7

Hallo @fatih.akgun 

Het spijt me om te horen dat je niet op de hoogte was. Normaal gezien zou je een brief of mail moeten hebben ontvangen met daarin alle informatie over het wegvallen van de prepaid kaarten en tot wanneer je welke functionaliteit zou kunnen gebruiken.

Als je niets heb gekregen, dan raad ik je alvast aan om even via de instellingen van Easy Banking na te kijken of je adres- en contactgegevens nog kloppen. Indien ze niet langer correct zijn, dan nodig ik je uit om ons beveiligd te bellen via Easy Banking App of via je Easy Banking Phone-code zodat we het aan kunnen passen.

Wat het resterende saldo van je prepaid kaart betreft; dit zal na het afsluiten van je prepaid kaart automatisch op je rekening gestort worden.

Reageer