Beantwoord

rekening kinderen toevoegen

  • 5 July 2020
  • 7 reacties
  • 701 Bekeken

Beste, 

 

hoe kan ik de bankkaarten van onze kinderen toevoegen zodat deze zichtbaar zijn in de app, zowel voor mij (Veerle Borghgraef)als voor mijn partner (Joris Vonckx). We hebben 1 gemeenschappelijke rekening en Jo heeft ook nog een persoonlijke en spaarrekening.

 Alvast bedankt voor de info ! 
 

vriendelijke groeten 

Veerle Borghg

 

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 8 July 2020, 11:27

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7

Hallo Veerle,

Zijn het enkel de kaarten die je niet ziet, of zie je ook hun rekeningen niet?

Beste Yannick, 

Ik zie noch rekeningen, noch kaarten.

Vriendelijke groeten

veerle Borghgraef 

Reputatie 5
Badge

Dag @Veerle Borghgraef , 

Zijn je kinderen nog minderjarig? In dit geval kunnen jullie beiden de rekeningen van de kinderen zien als wettelijke vertegenwoordigers. 
Wanneer je aangemeld bent in de app, krijg je het overzicht van de zicht- en spaarrekeningen te zien. Door bovenaan te klikken op ‘Alle rekeningen’, zal je ook hun rekeningen kunnen consulteren. 

Indien de kinderen meerderjarig zijn, dienen jullie eerst een volmacht te krijgen op de rekeningen. Een volmacht kan je aanvragen via je kantoor. 

Fijne dag verder! 

 

Ik zie de rekeningen van mezelf en mijn partner maar niet van onze minderjarige kinderen. Via het plusteken rechts bovenaan krijg ik de optie om rekeningen van een andere bank toe te voegen maar niet van bnp Paribas Fortis.

Reputatie 7

Hallo Veerle,

Als je bent aangemeld in de app, zie je dan boven de rekeningen ‘Alle rekeningen’ staan? Zo niet, dan raad ik je aan om te tikken op de tekst die er wel staat en te kiezen voor ‘Alle rekeningen’. Mogelijk maakte je ooit een groep aan waaraan de rekeningen van je kinderen niet toegevoegd werden.

Staat er toch al ‘Alle rekeningen’, dan raad ik je aan om ons even te bellen door onderaan in de app op ‘Contacteer ons’ en dan op ‘Bel ons’ te drukken, zodat we alles in detail na kunnen kijken.

Mogelijke andere oorzaken dat de rekeningen niet verschijnen, zijn:

  • Verzetten die niet alleen verrichtingen blokkeren tot je kinderen meerderjarig zijn, maar ook de online toegang. 
  • De wettelijke vertegenwoordiging die voor jou niet nog niet werd toegevoegd. 

Ik krijg nergens “alle rekeningen” te zien ?

wat doe ik ? 

Reputatie 7

Bedankt voor je antwoord, Veerle.

Ik heb je screenshot verwijderd, want je rekeningen en saldi waren erop zichtbaar. Dat soort persoonlijke informatie deel je best nooit publiekelijk via het internet.

Als er geen tekst staat, dan heb je geen groepen. Ik vermoed dat er dan het om een van de andere mogelijke oorzaken uit mijn vorig bericht gaat. Je kan ons best even beveiligd bellen vanuit de app zodat we het voor je na kunnen kijken.

Ikzelf heb jammer genoeg geen toegang tot jouw rekeningen.

Reageer