Beantwoord

rekening verdwenen op easy banking web

  • 18 May 2023
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

ik heb volmacht op een rekening van een vzw, en tot deze week kon ik nog gewoon betalingen en stortingen doen op die rekening. Opeens blijkt die rekening verdwenen te zijn op mijn easybanking web, en ook op de automaat is de rekening verdwenen. Bij bezoek aan de bank bleek er een ‘verzet op storting’ te zijn op deze rekening, wat dit ook mag betekenen. We hebben nooit problemen gehad met die rekening. Dit kan toch niet dat een rekening zomaar verdwijnt, en je geen verrichtingen meer kan doen. Ik zou graag het nummer hebben van een contactpersoon bij BNP tot wie ik me kan richten die mijn probleem kan oplossen. In mijn eigen kantoor weten ze niet hoe dit komt…. en daar ook weinig hulp gekregen. Ze sturen me gewoon van het kastje naar de muur!! 

icon

Beste antwoord van LarsD 19 May 2023, 09:35

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Roos uyttersprot,

Bedankt voor je bericht.

Het is inderdaad lastig dat je weinig informatie hebt gekregen over dit verzet. Normaal zou men wel dit voor jou moeten kunnen nakijken.

Je kan voor vragen over rekeningen en kaarten bellen naar het Easy Banking Centre op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u: 02 762 60 00. Indien je Easy Banking App op smartphone gebruikt dan kan je door je aan te melden er klikken op Communicatie om beveiligd te bellen naar het Easy Banking Centre. 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb net gebeld met bovenstaand nummer, en ze kunnen me ook niet helpen. Het zou mijn kantoor moeten zijn die het oplost, maar die sturen me naar mijn ‘beleggingsadviseur’ (dewelke ik ook al gebeld heb, en die zegt ook dat mijn kantoor het moet oplossen). 

Frustrerend hoor…. zal dus maar mijn kantoor blijven lastigvallen.

 

Om zulke redenen zou je van bank veranderen…. sorry.

 

Ik wou dit nog eventjes meegeven.

 

roos

Reputatie 4

Hallo, @Roos uyttersprot,

Het is jammer dat je telkens wordt doorgestuurd zonder dat iemand je concreet informatie kan geven. Dat is zeker niet de bedoeling en als je niet kan verder geholpen worden in het kantoor kan je hier altijd een klacht over indienen via onze website. 

We hopen dan ook dat je spoedig meer informatie zal krijgen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer