Beantwoord

Rekeningen

  • 18 January 2020
  • 5 reacties
  • 528 Bekeken

(persoonlijke gegevens verwijderd)

Onderstaande mail werd reeds verzonden op 08 jan.2020 en bleef tot op heden zonder antwoord. Ik herhaal : U gelieve te noteren dat ik onderstaande rekeningen wens te sluiten en de daarop nog eventuele staande saldo's om te zetten in Euro en over te boeken op mijn gewone zicht rekening

icon

Beste antwoord van Anonymous 18 January 2020, 14:40

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Louis Van Damme ,

Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd. Ik raad je ten zeerste af om je persoonlijke gegevens te delen op openbare platformen, zoals de Community om misbruik te voorkomen.

Om al je rekeningen af te sluiten heb je 2 opties:

Groetjes,

Lieze

Gegroet Lieze,

Het bericht dat ik thans gezonden heb via berichten online werd helemaal niet beantwoord.

Ik ben momenteel voor een paar maanden in het buitenland in Azië, bellen naar Easy Banking Phone code wordt dus een dure grap. Is er online geen mogelijkheid om mijn opdracht uit te voeren en de gevraagde rekeningen af te sluiten ?

Met vriendelijke groet,

Louis Van Damme

Beste Louis,

 

Jammer genoeg is er geen ander alternatief.

Er is enkel de mogelijkheid om dit telefonisch te doen aan de hand van je klantennummer en Easy Banking Phone code of door aan te melden in je Easy Banking App en dan te kiezen voor contacteer ons.Je kan het ook in het kantoor afsluiten maar dit is voor u op deze moment jammer genoeg ook geen optie.

 

Groetjes,Dakota.

Beste contact,

 

Bedankt voor uw reactie . Mijn dochter heeft evenwel volmacht op mijn rekeningen, kan zij op het kantoor het nodige doen ?

Met vriendelijke groet,

Louis

Reputatie 5
Badge

Dag Louis, 

Enkel de eigenaar van de rekening kan deze laten afsluiten. Een gevolmachtigde kan dit niet. Indien je in het buitenland bent kan je dus best beveiligd contact opnemen met het Easy Banking Centre op het nr. 02/762.60.00. Dit kan door beveiligd te bellen met de Easy Banking Phone Code of door te bellen met de Easy Banking App op je GSM. 

Fijne dag verder! 

Reageer