Deze maand : Diverse debetverrichtingen xx euro
vorige maand: Kosten diverse verrichtingen xx euro
diverse debetverrichtingen xx euro
kosten diverse verrichtingen xx euro
Beetje uitleg?
Mvg, Henri De Roeck
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelDeze maand : Diverse debetverrichtingen xx euro
vorige maand: Kosten diverse verrichtingen xx euro
diverse debetverrichtingen xx euro
kosten diverse verrichtingen xx euro
Beetje uitleg?
Mvg, Henri De Roeck
Beste antwoord van LarsD
Bekijk origineelHallo
Bedankt voor je bericht.
We hebben alvast de vertrouwelijke info uit je bericht weggelaten. Dit is namelijk een platform dat toegankelijk is voor iedereen en we raden aan hier geen persoonlijke informatie zomaar te delen.
Indien je vragen hebt over verdere details van verrichtingen op je rekeningen dan kan je best contact nemen met een adviseur.
Je kan beveiligd bellen met een adviseur door je aan te melden in de Easy Banking App. Vervolgens klik je daar op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.
Geen Easy Banking App? Dan kan je via de instellingen van je profiel op onze website op PC een Easy Banking Phone Code aanmaken. Je kan vervolgens bellen naar 02 762 60 00 en door het ingeven van je klantnummer en deze code kom je ook beveiligd aan de lijn met een adviseur.
Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.