Beantwoord

rekeninginformatie

  • 1 September 2022
  • 1 reactie
  • 87 Bekeken

Deze maand : Diverse debetverrichtingen               xx euro

vorige maand: Kosten diverse verrichtingen            xx euro

diverse debetverrichtingen                                         xx euro

kosten diverse verrichtingen                                         xx euro

 

Beetje uitleg?

Mvg, Henri De Roeck

icon

Beste antwoord van LarsD 2 September 2022, 09:38

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo @Henri De Roeck,

Bedankt voor je bericht.

We hebben alvast de vertrouwelijke info uit je bericht weggelaten. Dit is namelijk een platform dat toegankelijk is voor iedereen en we raden aan hier geen persoonlijke informatie zomaar te delen.

Indien je vragen hebt over verdere details van verrichtingen op je rekeningen dan kan je best contact nemen met een adviseur.

Je kan beveiligd bellen met een adviseur door je aan te melden in de Easy Banking App. Vervolgens klik je daar op Communicatie>Easy Banking Centre>Rekeningen en kaarten.

Geen Easy Banking App? Dan kan je via de instellingen van je profiel op onze website op PC een Easy Banking Phone Code aanmaken. Je kan vervolgens bellen naar 02 762 60 00 en door het ingeven van je klantnummer en deze code kom je ook beveiligd aan de lijn met een adviseur.

Je kan bellen op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Reageer