Beantwoord

Rekeningstand

  • 21 December 2019
  • 5 reacties
  • 644 Bekeken

Beste,

 

Waar kan ik ergens mijn rekeningstand raadplegen van mijn Rondo?

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 23 December 2019, 11:43

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Raf Cauwenberghs ,

 

Hier kan je je Rondo helemaal beheren!

 

Groetjes,

Lieze

beste,

 

ik krijg steeds foutmeldingen bij inloggen op de persoonlijke pagina van mezelf ik krijg steeds foutmeldingen als ik mijn contract nummer ingeef en dan mijn naam en wachtwoord klopt het niet melden ze , ga ik dan naar optie gebruikersnaam vergeten dan krijg ik dat de info ( tel en dossiernummer ) dat dit niet genoeg info is en optie telefoonummer ingeven komt er niet eens op 

ik sukkel nu al maanden om te kunnen inloggen en niemand kan me helpen blijkbaar 

ook op mijn rekening waar dit aan verbonden is verkrijg ik geen info meer over de stand van mijn rekening wat heel vervelend is 

wie weet raad 

grtjs mieke 

Reputatie 5
Badge

Dag mieke170770, 

Er zijn inderdaad problemen met de persoonlijke webruimte van Optiline en Rondo, waarvoor onze excuses.

Je kan hiervoor best rechtstreeks contact opnemen met Alpha Credit op het nr. 02/508.44.40. Zij hebben inzage in je dossier en kunnen alle informatie geven. 

Fijne dag verder! 

heb ik reeds geprobeerd maar na 17 min wachten nog steeds niemand aan de lijn dus heb ik ingehaakt 

vind erg dat je geen enkel zicht hebt op hoe en wat van je rekening sinds dat het digitaal is lang leve het papier ….. vind eigenlijk niet kunnen als jullie weten dat de webruimte problemen geeft zend de mensen dan terug papieren overzicht tot jullie een deftige webruimte hebben … gaat hier om geld en dat ligt bij heel veel gevoelig en voel je je ook onzeker omdat je het gevoel hebt geen zicht meer te hebben over je dossier en dit probleem is al sinds het begin want heb het al enkele keren geprobeerd en heb al enkele keren proberen bellen naar jullie en steeds wachttijden dat je uiteindelijk maar inhaakt langste wachttijd waar ik het geduld voor had was meer dan 45 min 

ik hoop hierop een oplossing te verkrijgen door bv weer een papieren overzicht te hebben tot jullie oplossingen hebben 

mvg mieke 

Hey @mieke170770 ,

 

Ontzettend jammer dat je zo moeilijk contact kan opnemen met de Rondo dienst. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je geen zicht hebt op je financiën.

Ik vrees toch dat een contact met hen nodig zal zijn om dit probleem op te lossen.

Als alternatief van telefonisch contact kan je ook mailen naar rondo@bnpparibasfortis.com. 

 

Hopelijk is het spoedig opgelost!

Groetjes,

Lieze

Reageer