Beantwoord

Rekeninguitreksel per post

• 6 april 2019
  • 1 reactie
  • 237 Bekeken

Normaal gezien krijg ik maandelijks een rekening uittreksel per post. Ik kan dan perfect zien hoeveel ik nog extra moet storten bovenop het vast maandelijks bedrag dat van mijn zichtrekening gaat.

Nu heb ik al 2 maanden geen uittreksel per post ontvangen en heb ondertussen al extra gestort.
Toch wordt het verschuldigd bedrag niet aangepast op het digitale uittreksel en loop ik het risico extra intresten te betalen wat ik uiteraard niet wil.

Mijn vraag is dus: Kunt u mij asap een duidelijk overzicht sturen?
icon

Beste antwoord van YannickB 6 april 2019, 16:20

Dag Anja,

Bedankt voor je vraag.

Bedoel je toevallig een uittreksel van een Rondo-krediet of van een kredietkaart met Optiline? Die worden sinds een tijd namelijk online opgestuurd via de website https://ro.bnpparibasfortis.be/ .

Als je je daarop registreert en aanmeldt, kan je je uittreksels raadplegen en kan je er ook voor kiezen om ze opnieuw per post te ontvangen. In onze handleiding over hoe je te registreren, lees je alvast hoe je aan de slag kan.

Je kan ook steeds via Alpha Credit, de uitgever van Optiline, vragen om je uittreksels opnieuw per post te sturen. Dat kan via 02 508 44 40.

Ik kan het jammer genoeg niet zelf voor je aanpassen, want via deze Community hebben we geen toegang tot je gegevens.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Anja,

Bedankt voor je vraag.

Bedoel je toevallig een uittreksel van een Rondo-krediet of van een kredietkaart met Optiline? Die worden sinds een tijd namelijk online opgestuurd via de website https://ro.bnpparibasfortis.be/ .

Als je je daarop registreert en aanmeldt, kan je je uittreksels raadplegen en kan je er ook voor kiezen om ze opnieuw per post te ontvangen. In onze handleiding over hoe je te registreren, lees je alvast hoe je aan de slag kan.

Je kan ook steeds via Alpha Credit, de uitgever van Optiline, vragen om je uittreksels opnieuw per post te sturen. Dat kan via 02 508 44 40.

Ik kan het jammer genoeg niet zelf voor je aanpassen, want via deze Community hebben we geen toegang tot je gegevens.

Reageer