Sinds geruime tijd slaag ik er niet meer in om mijn uittreksels te consulteren op mijn iPad of iPhone. Wat is hier het probleem en waar ligt de oplossing?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelSinds geruime tijd slaag ik er niet meer in om mijn uittreksels te consulteren op mijn iPad of iPhone. Wat is hier het probleem en waar ligt de oplossing?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelGraag gedaan NicoH. Via de web-functie op de tablet zou dit wel moeten lukken. Vergeet in de instellingen natuurlijk niet de functie ‘Desktopsite’ aan te duiden zodat je het volledige scherm ziet.
Een ander oplossing is van voorlopig verder gebruik maken van de oude app (alleen op tablet) want die werkt nog altijd.
Dag NicoH
Uittreksels kunnen momenteel nog niet geraadpleegd worden op de nieuwe Eeasy Banking App maar het is de bedoeling dat die mogelijkheid terugkomt. Je kunt deze wel raadplegen en downloaden via Easy Banking Web.
Dank voor reactie Shari!
Begrijp ik het goed dat het momenteel ook via de web-applicatie op een iPad (dus NIET via de app!) niet werkt?
M.a.w. enkel maar via een laptop of desktop?
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.