Beantwoord

Rekeninguittreksels downloaden

  • 26 June 2020
  • 9 reacties
  • 1082 Bekeken

Ik probeer een rekeninguittreksel te downloaden via easybanking.

Ik verwacht, zoals het altijd al het geval was, een bestand in pdf-formaat.

Deze keer krijg ik een bestand aangeboden in een mij onbekend en voor mij onbruikbaar json-formaat.

De volledige bestandsnaam luidt :GetPDFStatement.json.

Hoe kan ik terug een bestand pdf-formaat krijgen ?

Alvast bedankt en vriendelijke groeten,

icon

Beste antwoord van Anonymous 26 June 2020, 10:04

Bekijk origineel

9 reacties

Hey @OLB-SMITIS ,

 

Er is helaas een storing op de functie van de rekeninguittreksels waardoor het inderdaad kan dat je foutieve bestanden krijgt of geen bestanden kan downloaden.

We werken zo snel mogelijk aan een oplossing, dus zouden je willen vragen nog even af te wachten en het later opnieuw te proberen.

 

Mijn excuses voor het ongemak,

Lieze

Bedankt voor het snelle en duidelijke antwoord.

 

Prettig weekend

OLB-SmiTis

Graag gedaan, @OLB-SMITIS !

Voor jou ook alvast een fijn weekend.

 

Groetjes,

Lieze

Hallo,

Ik probeer al een hele tijd mijn rekeninguittreksels te raadplegen, maar krijg ze niet gedownload.
Eerder is mij dat steeds gelikt. Waarom nu dan niet? Aan de grootte kan het niet liggen, want de huidige download is een kleiner bestand dan de eerdere. Ligt het aan de BNP server?
Graag jullie advies,

Thanks,

Veerle   

Reputatie 7

Hallo @VeerleT 

Er zijn inderdaad problemen met het downloaden van gegroepeerde rekeninguittreksels. Mijn excuses voor het ongemak.

Ik raad je voorlopig aan om ze individueel te raadplegen en te downloaden. Onze handleiding kan je daarbij helpen.

56 uittreksels en fiscale berichten manueel downloaden !! Jij kan daarvoor misschien een jobstudent inschakelen. Service !!!

Reputatie 5
Badge

Dag @LucV , 

Wij begrijpen dat dit inderdaad zeer omslachtig en vervelend is. Onze experten proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen. 

Nogmaals onze excuses voor het ongemak. 

Wanneer gaat die technische oplossing voor het gegroepeerde downloaden van de rekeninguittreksels er eindelijk komen ?

Reputatie 5
Badge

Dag @JohnDR , 

Momenteel is er inderdaad nog geen oplossing voor het probleem. Wij begrijpen dat dit zeer vervelend is. Onze experten proberen dit zo snel mogelijk op te lossen.

Wij houden je op de hoogte!

Reageer