Beantwoord

Slapende rekening

  • 16 January 2020
  • 2 reacties
  • 1126 Bekeken

Worden er kosten aangerekend als de zichtrekening niet wordt gebruikt? (naast de maandelijkse kost)

icon

Beste antwoord van Mariem.Al 16 January 2020, 15:11

Bekijk origineel

2 reacties

Dag Jolienvl,

Naast de maandelijkse kost worden er geen bijkomende kosten aangerekend op een zichtrekening. De eventuele kosten die aangerekend kunnen worden zijn bijvoorbeeld de portkosten (indien de rekeninguittreksels per post verstuurd worden) of de kost van een geweigerde verrichting.

Groetjes!

Hallo,

 

Enkele vraagjes.

Was Fortis Paribas vroeger de spaar- en lijfrentekas.Hadden jullie een kantoor in de Nationalestraat toen?.Volgens mij ligt er nog een oud spaarboekje van mij bij jullie.Ik spreek van de jaren 70 .Ik geloof dat mijn vader het boekje beheerde,.Gerard Mertens - moeder Celina Baert.Beide zijn helaas al lang overleden.Mijn naam is Elsa Armand Celine  Mertens.Mijn toenmalig adres in die tijd was Kronenburgstraat of Geuzenstraat.Kunnen jullie nagaan of er nog een spaarboekje op mijn naam staat.Ik ben geboren 21 Maart 1957 ben nu 64 jaar.Kunt u mij iets laten weten op mijn e-mail adres of jullie iets teruggevonden hebben en hoe ik daar eventueel kan geraken? Misschien ook eens kijken bij mijn overleden broer Marc Mertens geboortejaar 23 Mei 1960.Alvast bedankt voor de antwoorden en de moeite.Vriendelijke groeten.

Reageer