Beantwoord

spaar

  • 28 March 2020
  • 8 reacties
  • 705 Bekeken

Ik wil van mijn spaarrekening geld overschrijven naar mijn gewone rekening via de app maar ik weet niet hoe?

icon

Beste antwoord van OguzhanB 28 March 2020, 15:52

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7

Hallo Jefke2310,

Als je bent aangemeld in onze app, dan kan je onderaan drukken op een symbool van twee pijlen om het overschrijvingsformulier te openen.

Op dat scherm kan je bij Van tikken om de lijst van je rekeningen te openen. Tik op je spaarrekening om ze te selecteren. Doe vervolgens hetzelfde bij Naar, maar kies deze keer je zichtrekening.

Voer vervolgens het bedrag in (en eventueel een mededeling), druk op Volgende en bevestig.

Dat had ik al eens geprobeerd maar als ik op van klik dan gebeurt er niks? Bedankt dat je me probeert te helpen btw😅.

Reputatie 7

Alvast graag gedaan!

Kan je proberen om onze app even te verwijderen, je toestel volledig uit te schakelen en terug in te schakelen en pas nadien Easy Banking opnieuw te installeren?

Zal eens proberen. 

Reputatie 4
Badge +4

Dag @Jefke2310 :wave:

Als je de spaarrekening niet ziet staan wanneer je op “van” drukt, kan het misschien te maken hebben met een blokkering. Ik geef je een voorbeeld: minderjarige klanten bij de bank die een gereglementeerde spaarrekening hebben kunnen niet aan hun spaar tegoeden tot hun achttiende verjaardag. Kan uiteraard ook aan een andere oorzaak liggen. 

Laat maar weten of het gelukt is :thumbsup:

Ah oei dan zal het daar aan liggen haha. Toch bedankt.

Reputatie 4
Badge +4

@Jefke2310 graag gedaan:grin: 

Prettig weekend :clap:

Danku, jullie ook. 

Reageer