Beantwoord

spaarrekening plus

  • 31 January 2023
  • 5 reacties
  • 788 Bekeken

Hoe kan ik mijn gewone spaarrekening omvormen (verwisselen) tot een spaarrekening plus?

Dank bij voorbaat,

Marc

icon

Beste antwoord van Eschauma 1 February 2023, 09:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3
Badge

Ik volg.

Reputatie 2

Hallo @Marc Geerinck

Hallo @seerdekens 

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Het is helaas niet mogelijk om je bestaande klassieke Spaarrekening om te vormen naar een Spaarrekening Plus. Bij de klassieke Spaarrekening heb je de mogelijkheid om een bedrag tot 250.000 EUR te sparen. De Spaarrekening Plus laat maar een maximum spaarbedrag van 100.000 EUR toe. 

 

Je kan wel naast je bestaande spaarrekening een nieuwe Spaarrekening Plus openen door een afspraak te maken in je kantoor of door contact op te nemen met het Easy Banking Centre. Dit kan snel en eenvoudig via je Easy Banking App: 

 

  • Meld je aan in de app.
  • Tik onderaan op het icoon 'Communicatie'.
  • Tik daarna op 'Easy Banking Centre' en selecteer een onderwerp.
  • Je wordt dan op onze beveiligde telefoonlijn meteen doorgeschakeld naar een collega met de juiste expertise.

Maak je geen gebruik van de app? Dan kan je het Easy Banking Centre ook bereiken op 02 762 60 00 van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Eschauma

Dankjewel voor de info!

Marc

Reputatie 2

Beste,

Waarom is het niet mogelijk om online een nieuwe Spaarrekening Plus te openen en kan dit enkel door een afspraak te maken op een kantoor of door contact op te nemen met het Easy Banking Centre?

Met vriendelijke groeten, 

Herman 

Reputatie 2

Hallo @HermanDB

 

Bedankt voor je bericht. 

Momenteel is het nog niet mogelijk om de Spaarrekening Plus via Easy Banking Web of App te openen. We stellen echter alles in het werk om de opening van de nieuwe spaarrekening zo snel mogelijk ook via die weg mogelijk te maken, wat momenteel voorzien is voor eind maart. Momenteel kan je de Spaarrekening Plus dus enkel via kantoor of via het Easy Banking Centre openen. 

 

Groetjes, 

Eschauma

 

 

Reageer