Beantwoord

Spaarrekening Plus

  • 17 March 2023
  • 3 reacties
  • 533 Bekeken

Ik heb online een spaarrekening plus geopend 

Deze staat nu op mijn naam alleen terwijl de gewone spaarrekening op beide namen staat

Graag hierover wat meer info

Kan deze rekening op beide namen?

 

icon

Beste antwoord van CaroleL 17 March 2023, 14:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo Div,

 

Fijn om te lezen dat u van ons nieuw aanbod geniet!

 

De Spaarrekening Plus wordt beperkt tot maximaal 1 rekening per houder en/of per unieke combintie van co-houders.

Dit wilt zeggen dat u inderdaad nog een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus kunt openen.

Jullie kunnen deze samen eenvoudig telefonisch laten openenmet het gebruik van de Easy Banking Phone Code. De code maakt u eenvoudig aan door volgende stappen te volgen:

  1. Surf naar Easy Banking Web
  2. Klik bovenaan rechts op Instellingen.
  3. Kies voor Easy Banking Phone.
  4. Afhankelijk van of deze code al eerder is aangemaakt, kan u kiezen om deze te wijzigen of te activeren.
  5. Kies een persoonlijke code van 5 cijfers en bevestig ze.
  6. Klik op Volgende en volg de stappen met uw debetkaart en kaartlezer om te bevestigen.

Vervolgens belt u het nummer 02 762 60 00 en de collega’s openen hem met alle plezier!

 

Groetjes,

CaroleL

Reputatie 2

Hallo Diederik,

 

Het spijt ons dit te lezen.

 

Indien u de rekening wenst om te vormen van een individuele Spaarrekening Plus naar een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus dient u inderdaad langs te gaan in het kantoor. Echter is het openen van een nieuwe gemeenschappelijke Spaarrekening Plus gewoon telefonisch mogelijk.

 

Voor de Klassieke Spaarrekening is het inderdaad mogelijk om dit online te doen met een handtekening. Het openen van een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus via de website staat momenteel nog even in de kinderschoenen maar hier komt spoedig verandering in.

 

Onze excuses voor uw ongemak.

 

Groetjes,

CaroleL

De plus rekening die ik online aangemaakt heb en zo enkel op mijn naam staat kan enkel op beide namen geplaatst worden door het bankkantoor

Dit houd in dat ik het beter onmiddellijk met het bankkantoor had geregeld.

Toch jammer, men zou dit toch duidelijker moeten melden of de mogelijkheid creëren om beiden te onderteken (met kaartlezer bv ) 

Nu moet ik en mijn vrouw toch een verplaatsing doen daar ons bankkantoor in de gemeente niet meer bestaat.

 

groeten

Diederik

Reageer