Ik heb online een spaarrekening plus geopend
Deze staat nu op mijn naam alleen terwijl de gewone spaarrekening op beide namen staat
Graag hierover wat meer info
Kan deze rekening op beide namen?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelIk heb online een spaarrekening plus geopend
Deze staat nu op mijn naam alleen terwijl de gewone spaarrekening op beide namen staat
Graag hierover wat meer info
Kan deze rekening op beide namen?
Beste antwoord van CaroleL
Bekijk origineelHallo Div,
Fijn om te lezen dat u van ons nieuw aanbod geniet!
De Spaarrekening Plus wordt beperkt tot maximaal 1 rekening per houder en/of per unieke combintie van co-houders.
Dit wilt zeggen dat u inderdaad nog een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus kunt openen.
Jullie kunnen deze samen eenvoudig telefonisch laten openenmet het gebruik van de Easy Banking Phone Code. De code maakt u eenvoudig aan door volgende stappen te volgen:
Vervolgens belt u het nummer 02 762 60 00 en de collega’s openen hem met alle plezier!
Groetjes,
CaroleL
Hallo Diederik,
Het spijt ons dit te lezen.
Indien u de rekening wenst om te vormen van een individuele Spaarrekening Plus naar een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus dient u inderdaad langs te gaan in het kantoor. Echter is het openen van een nieuwe gemeenschappelijke Spaarrekening Plus gewoon telefonisch mogelijk.
Voor de Klassieke Spaarrekening is het inderdaad mogelijk om dit online te doen met een handtekening. Het openen van een gemeenschappelijke Spaarrekening Plus via de website staat momenteel nog even in de kinderschoenen maar hier komt spoedig verandering in.
Onze excuses voor uw ongemak.
Groetjes,
CaroleL
De plus rekening die ik online aangemaakt heb en zo enkel op mijn naam staat kan enkel op beide namen geplaatst worden door het bankkantoor
Dit houd in dat ik het beter onmiddellijk met het bankkantoor had geregeld.
Toch jammer, men zou dit toch duidelijker moeten melden of de mogelijkheid creëren om beiden te onderteken (met kaartlezer bv )
Nu moet ik en mijn vrouw toch een verplaatsing doen daar ons bankkantoor in de gemeente niet meer bestaat.
groeten
Diederik
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.