Hallo,
Ik doe de betalingen voor mijn ma online en ik zag net dat haar spaarrekening verdwenen is.Ik zie enkel nog de zichtrekening.Wat is er aan de hand?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelHallo,
Ik doe de betalingen voor mijn ma online en ik zag net dat haar spaarrekening verdwenen is.Ik zie enkel nog de zichtrekening.Wat is er aan de hand?
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Chris71
Zou het kunnen dat je deze verborgen hebt? Hier een instructie over hoe je deze kunt beheren.
Zou het kunnen dat je moeder de volmacht heeft geschrapt? Dit vraag je best even na.
Mocht dat niet het geval zijn dan neem je best even telefonisch contact met ons op via het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.
Nee dat is niet het geval.Ik zal best eens bellen dan.Alvast bedankt.
Chris
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.