Beantwoord

Storing app en online bankieren

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 1950 Bekeken

Beste 

Ik geraak al vanaf deze morgen zeer vroeg niet op mijn app of online bankieren via pc niet op. er komt telkens op dat er een technische storing is. Ik zou dringend een overschrijving willen doen. Heb al gebeld naar helpsdesk maar daar blijf ik maar aan de lijn hangen. 

mvg

icon

Beste antwoord van Anonymous 13 October 2020, 14:03

Bekijk origineel

2 reacties

Deze melding krijg ik op pc en op app:

Sorry, er is een technisch onderhoud. Probeer later opnieuw a.u.b. Als dit bericht zich blijft herhalen, contacteer de helpdesk op +32 2 433 40 92. (EBA0008)

Sorry, er is een technisch onderhoud. Probeer later opnieuw a.u.b. Als dit bericht zich blijft herhalen, contacteer de helpdesk op +32 2 433 40 92. (EBA0008)

Hey @Valerie Ghesquiere ,

Deze storing is gelinkt aan een probleem met je profiel. Kan het zijn dat je onlangs een nieuwe kaart hebt gekregen?

Ik raad je aan deze stappen te volgen en kijken of het dan vlotter lukt om aan te melden.

Groetjes,

Lieze

 

Reageer