Beantwoord

Storten van zicht naar spaarrekening

• 17 juli 2018
  • 1 reactie
  • 617 Bekeken

Beste,
Ik probeer nu al een tijdje van mijn zichtrekening naar mijn spaarrekening te storten. Dit geeft me altijd een foutmelding maar ik kan wel van mijn spaar naar zichtrekening storten. Dit is via de BNP ParisBas Fortis app, is er een soort van limiet of dergelijke?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord van YannickB 18 juli 2018, 09:50

Dag MediouniJawad,

Welkom op de Community!

Tussen eigen rekeningen kan je normaal gezien onbeperkt overschrijven.

Afhankelijk van je spaarrekening is het wel mogelijk dat er een jaarlijkse stortingslimiet aan verbonden is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij een Hello4You-spaarrekening en bij een spaarrekening type Woonsparen.

Eens je die limiet bereikt hebt, dan kan je dat jaar niets meer bijstorten op die ene spaarrekening. Meer info over al onze spaarrekeningen en hun limieten, vind je op deze pagina.

Heb je je limiet niet bereikt of heb je een ander type spaarrekening, dan kan je best even bellen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Je kan hen alvast bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een zonnige dag verder!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag MediouniJawad,

Welkom op de Community!

Tussen eigen rekeningen kan je normaal gezien onbeperkt overschrijven.

Afhankelijk van je spaarrekening is het wel mogelijk dat er een jaarlijkse stortingslimiet aan verbonden is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij een Hello4You-spaarrekening en bij een spaarrekening type Woonsparen.

Eens je die limiet bereikt hebt, dan kan je dat jaar niets meer bijstorten op die ene spaarrekening. Meer info over al onze spaarrekeningen en hun limieten, vind je op deze pagina.

Heb je je limiet niet bereikt of heb je een ander type spaarrekening, dan kan je best even bellen met ons Easy Banking Centre op het nummer 02 762 60 00. Zij hebben toegang tot je gegevens en kunnen voor je nakijken wat er precies aan de hand is.

Je kan hen alvast bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een zonnige dag verder!

Reageer