Beantwoord

storting

  • 4 June 2021
  • 6 reacties
  • 975 Bekeken

beste. 

hoe komt het dat een overschrijving tussen 2 dezelfde banken toch nog een dag duurt zou dit niet in 1 sec moeten gebeuren? 

icon

Beste antwoord van Anonymous 4 June 2021, 10:29

Bekijk origineel

6 reacties

Dag @mathias follong ,

Bij elke overschrijving, ongeacht naar welke bank dit is, zijn er onder andere fraudecontroles die worden uitgevoerd. Dit zorgt ervoor dat niet elke overschrijving meteen bij de begunstigde aankomt.

Bij overschrijvingen tussen eigen rekeningen kan het ook zijn dat hier ‘s avonds vertraging opzit.

Groetjes,

Lieze

mijn oma heeft gister avond iets gestort enig idee hoelaat ik dit vandaag dan nog kan verwachtten? 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

mijn oma heeft gister avond iets gestort enig idee hoelaat ik dit vandaag dan nog kan verwachtten? 

 

 

Indien uw grootmoeder ook bij BNPPF zit dan zou je dat bedrag normaal gezien nog vandaag ontvangen, indien zij bij een ander bank zit dan zal het voor maandag zijn.

Een overschrijving binnen onze bank komt inderdaad dezelfde dag aan, behalve als de overschrijving ‘s avonds gebeurt. In dat geval wordt het de volgende ochtend verwerkt en dezelfde dag bij de begunstigde gestort.

Tussen andere banken is een overschrijving meestal 1 tot 3 bankwerkdagen onderweg.

Groetjes,

Lieze

ik heb daarnet 10.000 gestort heb men auto verkocht maar staat nog in behandeling hoe lang duurt het eer ik het zie op men zichtrekening

Reputatie 3

Dag rosali

Je hebt dit aan de Cash Deposit automaat gedaan?

Als je dit op de zichtrekening stort, normaal de dag zelf nog. Stort je dit op de spaarrekening zal dit de dag volgend op de storting op de rekening staan.

Als er vermoedelijk valse biljetten zijn worden deze niet op de rekening gestort. Deze worden uit de bundel cash geld gehaald voor onderzoek door de Nationale Bank van België. Later vind je dan bericht terug in je rekeninguittreksel met meer informatie.

Als je cash geld stort in het automaat krijg je ook een ontvangstticket met vermelding van het aantal biljetten per coupure + het aantal door het toestel ingehouden veronderstelde valse biljetten .

Met vriendelijke groeten

Shari V

Reageer