Beantwoord

Technische problemen - Opening waarborg

  • 25 November 2020
  • 1 reactie
  • 262 Bekeken

Steeds wanneer ik een rekening voor een waarborg probeer aan te maken / te openen, blijft de website steken. De informatie rond een waarborg openen (De drie stappen die je zal nemen enzovoort) kan ik nog wel lezen, maar vanaf het moment dat ik op “openen” klik, laadt de pagina niet meer en zie ik enkel de groenen randen, het logo van bnp Paribas, maar niets anders. Ik probeerde het al vanaf verschillende laptops en op geen enkele werkt het. 

 

Maak ik nu best een afspraak aan in het kantoor of bel ik even beter? Het is vrij dringend, aangezien ik deze rekening nodig heb vanaf 1 december. 

 

Hartelijk bedankt. 

icon

Beste antwoord van OguzhanB 25 November 2020, 23:45

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge +4

Dag @Elienvg 👋 

Wat jammer om te lezen dat je technische problemen hebt bij je aanvraag van een huurwaarborg. Ik lees dat het dringend begint te worden omdat je het voor 1 december nodig hebt. 
 

Ik raad je aan om via e-DEPO te werken, snel en efficiënt! Laatste tijd maken meer en meer mensen hier gebruik van om hun waarborg te storten. Via onderstaande link (myminfin ken je ongetwijfeld) kan je het openen. Je kunt simpel aanmelden met de ITSME app of via een identiteitskaartlezer. https://eservices.minfin.fgov.be/myminfin-web/?utm_source=E-DEPO%20%7C%20FOD%20Financi%C3%ABn&utm_medium=Button_MMF
 

Gegevens van de verhuurder(s) is/zijn vereist. Zoals rijksregisternummer als het een particulier is oftewel een ondernemingsnummer bijvoorbeeld een immokantoor. Deze kan je meestal op het huurcontract raadplegen anders vraag je het snel na🤞
 

Hieronder een link naar een video, in 5 minuten heb je een waarborg aangevraagd/gestort bij onze overheid.

 

 

 

Reageer