Beantwoord

Terugbetaling Luminus

• 24 juli 2019
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Beste,

Op 16/07 kreeg ik melding via ZOOMIT over een betaling ten mijne gunste van LUMINUS.
Woensdag 24/07 zie ik nog niks op mijn zichtrekening verschijnen.
Graag even nazicht en de nodige acties ondernemen AUB.

Tevens had ik via de de beveiligde site reeds een melding gemaakt ik kreeg dan een antwoord dat ik via een onbeveiligd kanaal een vraag had gesteld?? En dat men geen antwoord kon geven.
icon

Beste antwoord van Jeroen11 24 juli 2019, 13:46

Dag @Wvmieghem,

Kan het zijn dat je deze nog niet bevestigd hebt? Zoomit is een manier van communicatie tussen schuldeiser en klant. Wij kunnen als bank hetzelfde zien als onze klant maar we kunnen niet direct voor tussenkomsten zorgen tenzij er een functie niet werkt binnen Easy Banking Web.

Ik raad aan om Luminus te contacteren om navraag te doen waarom ze de storting nog niet uitgevoerd hebben. 🤔

Groetjes,
Jeroen
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2
Dag @Wvmieghem,

Kan het zijn dat je deze nog niet bevestigd hebt? Zoomit is een manier van communicatie tussen schuldeiser en klant. Wij kunnen als bank hetzelfde zien als onze klant maar we kunnen niet direct voor tussenkomsten zorgen tenzij er een functie niet werkt binnen Easy Banking Web.

Ik raad aan om Luminus te contacteren om navraag te doen waarom ze de storting nog niet uitgevoerd hebben. 🤔

Groetjes,
Jeroen

Reageer