Beantwoord

terugstorten positief visa saldo

  • 14 April 2020
  • 5 reacties
  • 1147 Bekeken

Zoals op jullie community uitgelegd moet om positief VISA saldo teruggestort te krijgen gebeld worden naar nummer 02/7626000.., waar na DIK TWINTIG MINUTEN WACHTRIJ, mij doodleuk word gevraagd om te bellen via de App ..?!?!? Wat een service

icon

Beste antwoord van YannickB 16 April 2020, 12:36

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7

Hallo Luc,

Mijn excuses voor het ongemak. Kan je me zeggen in welk bericht je dat las? Dan verduidelijk ik het. Ik zoek ook zelf even.

Om telefonisch bepaalde handelingen uit te mogen voeren hebben we alvast inderdaad een extra beveiligingsmethode nodig.

Je maakt daar automatisch gebruik van wanneer je ons belt via Easy Banking App, of je kan ze activeren door te bellen naar 02 762 60 00 en je klantnummer en je Easy Banking Phone-code in te toetsen.

Reputatie 7

Dag Luc,

Het is voor jou wat laat, waarvoor nogmaals mijn excuses, maar ik wou je toch laten weten dat het ondertussen mogelijk is om terugbetalingen online aan te vragen via de site www.mijnkaart.be

Meer informatie vind je in deze handleiding.

easybanking APP om positief creditkaart Saldo te laten terug storten ??  15 minuten aan de lijn hangen, vraag stellen ( geen antwoord en nog eens 2 minuten wachttijd ) en dan als antwoord krijgen u moet naar mijnkaart.be gaan. 

waarom dan stellen dat dit ook via de easybanking app kan ?? waste of time !! 

info website bnp : 

Je kan vervolgens vragen om dat saldo op je rekening te laten storten. Dat kan via deze website.

Je kan de terugstorting ook aanvragen door ons Easy Banking Centre beveiligd te bellen. Dat kan via Easy Banking App of via Easy Banking Phone.

Reputatie 7

Hallo @lucmoons ,

Mijn excuses voor het lange wachten. Het kan inderdaad zeer druk worden op onze telefoonlijnen. 

Waar vond je de info dat een terugstorting van een positief saldo op je kredietkaart mogelijk zou zijn via Easy Banking App? Ik laat dat dan meteen voor je corrigeren, want dat is inderdaad niet mogelijk.

We kunnen wel telefonisch een terugbetaling voor jou aanvragen wanneer je ons belt via Easy Banking App of met behulp van je Easy Banking Phone-code (twee manieren om beveiligd te bellen). Het spijt me oprecht dat mijn collega je daar niet mee geholpen heeft.

beste 

ik begrijp uw vraag niet ( ofwel heeft niet alles gelezen :-) ) 

in mijn reactie had ik het volgende geplakt 

info website bnp : 

Je kan vervolgens vragen om dat saldo op je rekening te laten storten. Dat kan via deze website.

Je kan de terugstorting ook aanvragen door ons Easy Banking Centre beveiligd te bellen. Dat kan via Easy Banking App of via Easy Banking Phone.

 

ik belde dus wel degelijk via de easy banking app maar uw collega was : 

  1. echt niet op de hoogte 
  2. totaal niet geïnteresseerd 

mvg

 

Reageer