Beantwoord

Terugstorting Visa Classic Hello

  • 10 March 2023
  • 3 reacties
  • 155 Bekeken

Hallo, ik heb op dezelfde dag (10/02) dat het geld van mijn VISA kaart van mijn zichtrekening gehaald werd (‘s morgens was het eraf), ook nog na de middag een terugbetaling gekregen op mijn VISA kaart (dus ook op 10/02). Alleen krijg ik deze teruggave dus niet automatisch terug gestort. Normaal krijg ik het dan de maand erna op de 10e ook teruggestort op mijn zichtrekening en sta ik tot dan met een hoger saldo op mijn visa kaart (dus in plus), maar ik heb nu beide niet. Ik sta gewoon al een tijdje op mijn gewoon saldo en heb het geld ook niet terug gekregen op mijn zichtrekening. Ik heb nog gewacht tot vandaag omdat ik verwachtte dat het terug gestort zou worden daar we de 10e zijn. Maar niet dus.. 

Hoe krijg ik mijn geld terug??

 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van JarneM 10 March 2023, 10:54

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2

Hallo @SharonD ,

 

Je kan best eens bekijken welk bedrag je exact nog teruggestort zou dienen te krijgen en hiervoor kan je dan een aanvraag indienen via dit formulier .

Een terugstorting van een bedrag op de kredietkaart zal niet automatisch worden teruggestort naar kredietkaart. Je kan die uitleg over de afrekening van jouw kredietkaart hier zien.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Wel, dat is het probleem. Ik heb GEEN positief saldo, heb geen andere betalingen gedaan en heb mijn geld niet terug gestort gekregen op mijn rekening. 

Reputatie 2

Hallo @SharonD ,

 

Je kan de info over hoe een terugstorting van een positief saldo op jouw kredietkaart naar de zichtrekening kan gebeuren terugvinden door hier te klikken.

 

 

Vriendelijke groeten,

JarneM

Reageer