Beantwoord

uitreksels niet beschikbaar

  • 4 November 2020
  • 4 reacties
  • 193 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Geachte,

1. van 1 van mijn rekeningen, wanneer ik de uitreksels wil raadplegen, met de bedoeling ze in pdf af te drukken, krijg ik voor elke maand (0) te zien. Ik heb deze uitreksels echt nodig.

ik vermoed of vrees dat ze per post verstuurd werden maar daar heb ik niks aan. Ik heb ze niet in mijn bezit en wil ze graag online ter beschikking hebben. Hoe kan ik deze toch krijgen aub?

2. en hoe maak ik een einde aan het ontvangen per post van die uitreksels aub?

 

alvast bedankt

icon

Beste antwoord van Shari V 4 November 2020, 10:56

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 3

Dag Koener

Dan staat jou voorkeur waarschijnlijk nog op de rekeninguittrekseldrukker of inderdaad de post.

Via de instellingen in easy banking web kun je de voorkeur wijzigen. Hier vind je de instructies terug: https://nl.community.bnpparibasfortis.be/beheer-je-data-en-documenten-137/je-voorkeuren-voor-rekeninguittreksels-wijzigen-2849

En krijg ik dan ook opnieuw mijn uitreksels voor dit jaar te zien aub?

Reputatie 3

Inderdaad. Deze zouden dan allemaal zichtbaar moeten zijn.

Shari, het werkt! Heel erg bedankt voor de hulp! alle uitreksels zijn nu online beschikbaar

Reageer