Beantwoord

Uittreksels

  • 17 april 2019
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

Gelieve mijn maandelijks uiiireksel per post te sturen. Dit werd al meermaals aangevraagd door de bank.
Myoptiline werkt niet
icon

Beste antwoord van YannickB 17 april 2019, 20:26

Dag Viviane,

Jammer om te horen dat je problemen hebt met de Optiline-site. Kan je me zeggen wat er precies aan de hand is? Dan kan ik proberen om je te helpen bij het gebruik van die website. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding en zo ja, welke precies?

Via de Community kan ik jammer genoeg niet zelf aanpassen hoe je je uittreksels ontvangt. Wij zijn een publieke website en hebben daardoor geen toegang tot je gegevens bij onze bank.

Je kan daarvoor wel terecht bij Alpha Credit, de beheerder van Optiline en van de bijhorende website, via het nummer 02 508 44 40.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Dag Viviane,

Jammer om te horen dat je problemen hebt met de Optiline-site. Kan je me zeggen wat er precies aan de hand is? Dan kan ik proberen om je te helpen bij het gebruik van die website. Krijg je bijvoorbeeld een foutmelding en zo ja, welke precies?

Via de Community kan ik jammer genoeg niet zelf aanpassen hoe je je uittreksels ontvangt. Wij zijn een publieke website en hebben daardoor geen toegang tot je gegevens bij onze bank.

Je kan daarvoor wel terecht bij Alpha Credit, de beheerder van Optiline en van de bijhorende website, via het nummer 02 508 44 40.

Reageer