Beantwoord

Update 'begunstigde' EasyBankingApp

  • 31 May 2023
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Reputatie 2

Het aanmaken ve nieuwe begunstigde én het wijzigen erna van deze (bv woonplaats toch toegevoegd) werken oké.

Echter bij het ‘overschrijven naar...’ verschijnt deze nieuwe begunstigde niet.

Via EasyBankingWeb verschijnt deze ‘verse’ begunstigde wél?!

 

Is het dan zo dat de update via EBApp niet onmiddellijk in het ‘grote’ systeem zit ?

 

Bedankt!

 

Mvg,

 

 

icon

Beste antwoord van SabrinaVD 1 June 2023, 14:36

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo @DirkRen ,

 

Bedankt voor je bericht. 

 

Wanneer een begunstigde toegevoegd wordt op de Easy Banking, zou deze begunstigde meteen moeten verschijnen zowel via de Easy Banking App of via de Easy Banking Web. 

Het zou dus niet langer moeten duren via de Easy Banking App. 

 

Ik raad aan om uw Easy Banking App eens te verwijderen en opnieuw te downloaden. 

Indien dit zich in de toekomst nog eens voordoet, aarzel dan zeker niet om ons telefonisch te contacteren.

 

Als je de Easy Banking App gebruikt kan je best bellen langs deze weg. 

  • Meld je aan. 
  • Kies onderaan in het menu voor ‘Communicatie’
  • Selecteer vervolgens ‘Easy Banking Center’ en nadien ‘Rekeningen en kaarten’

Als je geen app gebruikt kan je ook altijd bellen op het nummer 02 762 60 00. Mijn collega’s helpen jou graag verder. 

 

Ik wens u nog een fijne dag verder. 

 

Met vriendelijke groet, 

SabrinaVD

 

 

Reageer