Beantwoord

User Account Prepaid kaart

  • 25 June 2020
  • 1 reactie
  • 165 Bekeken

Ik heb een Prepaid Mastercard en heb deze al een paar keer gebruikt. Dit is al even geleden en ik ben nu het wachtwoord van mijn User account vergeten. Normaal zou ik een herstelmail kunnen versturen, maar daar stuit ik op het volgende probleem. Onlangs werd mijn e-mail gehackt en ben ik dat profiel kwijt. Ik heb ondertussen een ander e-mailadres en heb dit ook veranderd in mijn BNP Paribas Fortis profiel, maar blijkbaar hangt dit niet rechtstreeks vast aan mijn prepaid-rekening, waardoor ik dus nu onmogelijk kan inloggen op mijn User Account. 

Wat moet ik doen? 

Alvast bedankt,

Valerie M

icon

Beste antwoord van Anonymous 26 June 2020, 09:40

Bekijk origineel

1 reactie

Hey @ValerieMangelschots,

 

Wanneer je je e-mailadres wijzigt in jouw Easy Banking, wordt dit niet automatisch aangepast aan jouw prepaid account.

Ik raad je aan hiervoor telefonisch contact op te nemen zodat mijn collega’s dit kunnen doorgeven aan Buyway. Dit kan je eenvoudig door aan te melden op jouw Easy Banking App en te kiezen voor Contacteer ons en Bel ons en vervolgens kiezen dat je belt voor de dienst van de rekeningen en kaarten.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer