Beantwoord

verhogen

• 27 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 535 Bekeken

Geachte, 

Een vraagje hoe kan ik mijn saldo verhogen 

Voor het afhalen van mijn rekening nu kan ik maar min 650 € gaan wat moet ik doen aub

Met vriedlijke groeten vanherck Maria 

icon

Beste antwoord van OguzhanB 27 oktober 2019, 14:02

Dag @Maria61 :wave:

Je kunt via Easy Banking Web ( internetbankieren) je limiet van je bankkaart zelf tijdelijk (max 7dagen) optrekken tot een dagopname van maximum 1250 euro. Zie hieronder de instructies. 

• Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de gewenste kaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Mijn limieten.
  • Hier kan je je tijdelijke en permanente limieten wijzigen. Je wordt steeds gevraagd om met je kaartlezer te bevestigen.

Dit kan je toepassen per bankkaart, dus als je nog een gemeenschappelijk bankkaart zou hebben gelden dezelfde regels. Is enkel geldig bij bankautomaten van BNPPF. Hopelijk kan je met deze informatief al wat verder. 

Succes in ieder geval! :fingers_crossed::fingers_crossed::fingers_crossed:

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4

Dag @Maria61 :wave:

Je kunt via Easy Banking Web ( internetbankieren) je limiet van je bankkaart zelf tijdelijk (max 7dagen) optrekken tot een dagopname van maximum 1250 euro. Zie hieronder de instructies. 

• Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en dan op Mijn kaarten.
  • Klik rechts van de gewenste kaart op de horizontale strepen en kies Wijzigen.
  • Kies voor Mijn limieten.
  • Hier kan je je tijdelijke en permanente limieten wijzigen. Je wordt steeds gevraagd om met je kaartlezer te bevestigen.

Dit kan je toepassen per bankkaart, dus als je nog een gemeenschappelijk bankkaart zou hebben gelden dezelfde regels. Is enkel geldig bij bankautomaten van BNPPF. Hopelijk kan je met deze informatief al wat verder. 

Succes in ieder geval! :fingers_crossed::fingers_crossed::fingers_crossed:

Reageer