Beantwoord

verrinhtingen op UR in CVS formaat downloaden

  • 22 October 2022
  • 5 reacties
  • 301 Bekeken

In juni dit jaar heb ik het laatst de verrichtingen op mijn UR gedownload in CVS  formaat ten einde ze op te slaan in een Excel bestand. Thans vind ik  niet meer terug hoe dit te doen. Heb gechat met ene Joep, kan mij niet helpen, kreeg de raad te bellen naar 02 762 60 00, de keuzemogelijkheden zijn legio maar niet voor mijn probleem;

icon

Beste antwoord van Shari V 24 October 2022, 10:52

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 3

Dag @Paridaens Albric 

Je kan die bestanden als volgt opvragen:

  • Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be/
  • Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Verrichtingen zoeken.
  • Selecteer de rekening(en) die je wilt exporteren. Je hebt ook de mogelijkheid om filters/criteria zoals datums of bedragen in te stellen.
  • Boven jouw verrichtingen kan je klikken op CSV om het bestand te downloaden.

Dit werkt niet, ik krijg een boodschap in een rode balk “ Opgelet, het aantal resultaten overschrijdt het maximum van 3000 verrichtingen dat u kunt exporteren. Verfijn uw zoekopdracht. “.

Indien de mogelijkheid,  er zou zijn om bv. een datum vanaf “01062022” dan was dit wel mogelijk.

jammer maar dit is dus niet de oplossing

Reputatie 3

Helaas is het niet mogelijk om meer dan 3000 verrichtingen te exporteren in het CSV-bestand en te downloaden…

‘Op basis van volgende criteria’ kun je de zoekopdracht verfijnen.

Het was ook niet de bedoeling meer dan 3000 verrichtingen te exporteren, enkel deze na mijn laatste export d.d. 11062022. Er is wel een mogelijkheid om een jaar in te geven, dit heb ik dus uitgevoerd; maar het is maar al te gek dat men bv maandelijks het volledig lopende jaar exporteert.

Bovendien is het formaat “layout” totaal veranderd sedert mijn laatste export.

De “ filters/criteria zoals datums of bedragen”, OK maar als je een periode wil downloaden moet je wel zoeken.

Ik heb intussen gevonden dat je een periode “van tot” kan invullen, heb dus zelf de oplossing gevonden.

U antwoordt dus niet in detail op mijn vraag, nl. de verrichtingen na mijn laatste export d.d. 11062022.

 

Reageer