Beantwoord

welcome pack

• 5 februari 2019
  • 1 reactie
  • 423 Bekeken

hallo ik heb onlangs een welcome pack aangevraagd voor mijn zoon ik had de keus gemaakt om de documenten naar mij op te sturen paar dagen terug krijg ik een herinnering om de documenten in te vullen en op te sturen ik heb deze niet ontvangen nu in de mail stond er een link om zelf de documenten uit te printen dit heb ik nu gedaan maar naar waar moet ik deze documenten nu opsturen ?
icon

Beste antwoord van ShantyV 6 februari 2019, 13:34

Dag Bennyd,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag de documenten voor een Welcome Pack aan ons wilt terugsturen maar u hebt geen adres.
U mag de getekende documenten samen met een kopie van uw identiteitskaart en die van uw zoon opsturen naar:
Antwoordcode
BNP PARIBAS FORTIS NV
Klant worden op afstand
DA 853-277-1
1000 BRUSSEL

Het is niet nodig deze brief te frankeren.
Hopelijk kan de rekening snel geopend worden voor jouw zoon.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag !
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1
Dag Bennyd,

Welkom op onze Community !

Je geeft aan dat je graag de documenten voor een Welcome Pack aan ons wilt terugsturen maar u hebt geen adres.
U mag de getekende documenten samen met een kopie van uw identiteitskaart en die van uw zoon opsturen naar:
Antwoordcode
BNP PARIBAS FORTIS NV
Klant worden op afstand
DA 853-277-1
1000 BRUSSEL

Het is niet nodig deze brief te frankeren.
Hopelijk kan de rekening snel geopend worden voor jouw zoon.

Omdat je nieuw bent op de community, wil ik je graag wijzen op enkele interessante berichten:
- Wij leren onze nieuwe leden graag kennen. Stel jezelf even voor!
- Aanmelden zonder kaartlezer op Easy Banking Web is mogelijk de met de Itsme App.

Ik wens je nog een prettige dag !

Reageer