Beantwoord

zichtrekening

  • 8 December 2021
  • 2 reacties
  • 309 Bekeken

Beste

Wij zijn beide klant ( dus mijn echtgenote en mijzelf ) . Beide hebben we een comfort pack maar zouden nog een bijkomende zichtrekening willen open specifiek om alle gemeenschappelijke betalingen te doen .

Mijn vraag is de volgende is er een mogelijkheid om aan deze rekeningdebet kaarten te koppelen ?

Als we om beurt gaan winkelen voor boodschappen dus elk de kaart bij ons hebben .

Groeten Guy Vekeman

icon

Beste antwoord van YannickB 8 December 2021, 12:19

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Dag Guy,

Ik heb je telefoonnummer uit je bericht verwijderd, want dit is een publieke site. Contactgegevens en andere persoonlijke info deel je best nooit zomaar op het internet.

Op een gemeenschappelijke zichtrekening kan elke houder een eigen debetkaart hebben. Als jullie al een Comfort Pack zichtrekening hebben, dan is een bijkomende rekening zelfs volledig gratis. Je kan de rekening en kaarten als volgt aanvragen:

  1. Meld je aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  2. Klik bovenaan op Dagelijks bankieren en kies voor Mijn opties - privérekening.
  3. Kies vervolgens voor Een nieuwe rekening toevoegen.
  4. Op dit scherm zal je onder andere gevraagd worden om de houder(s) te selecteren en aan te duiden of je debetkaarten wilt of niet. vervolledig het formulier en bevestig aan het einde met je debetkaart en kaartlezer.
  5. Vervolgens zal je echtgenote zich aan moeten melden onder haar naam. In haar Easy Banking zal een melding verschijnen die haar zal vragen om het openen van de rekening te bevestigen met de kaartlezer.

Laat het zeker weten mocht je nog vragen hebben of mocht er iets niet lukken.

Dank voor de vlugge opvolging

Reageer