Beantwoord

zichtrekening verdwenen op easy banking en in de app

  • 22 November 2023
  • 11 reacties
  • 1537 Bekeken

Zoals het onderwerp al zegt: ik heb net opgemerkt dat mijn zichtrekening weg is. Via het algemeen nummer kunnen ze me niet verderhelpen wegens geen toegang tot mijn account.

Ik heb al even hier gezocht en neen ik heb de rekening niet zelf verborgen.

icon

Beste antwoord van Julie N 23 November 2023, 11:19

Bekijk origineel

11 reacties

Extra info: ik kan wel geld afhalen, rekening is gekoppeld aan vinted en zo via easy banking betalen lukt wel en aan de automaat in het kantoor zie ik de rekening wel... Maar via pc en de app is de rekening nog steeds weg...

Reputatie 2

Hallo @Kristel Eyckermans , 

 

Bedankt voor jouw bericht. 

 

Bedoel je dan de rekening niet ziet op het startscherm? Je kan dit op een andere manier ook nakijken. Ga naar Mijn diensten en kies voor Rekeningen. Daar vind je een overzicht van alle rekeningen. 

 

Als je graag de rekening wilt toevoegen aan jouw startscherm kan dit ook heel eenvoudig. klik op het startscherm onderaan op Startscherm wijzigen en kies daar voor Favorieten wijzigen. Zo kan je de rekening terug toevoegen. 

 

Laat je ons even weten of het gelukt is? 

 

Groetjes, 

Julie N 

Ook al gekeken, daar staat ze ook niet meer tss... Dus kan ze niet terug toevoegen.

Maar de self banking automaat in het kantoor zelf ben ik gisterenavond gaan checken en daar zie ik ze dan weer wel volledig.

Reputatie 2

Hallo @Kristel Eyckermans , 

 

Bedankt om ons op de hoogte te stellen. 

 

Ik raad je aan om even telefonisch contact op te nemen. Zo kunnen mijn collega’s bekijken wat er juist aan de hand is. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes,

Julie N

En die zeggen dat ze het niet weten ... Gisteren 2 keer naar gebeld...

Vandaag naar het kantoor gebeld ook daar geen antwoord: buiten kom eens langs kantoor... Ik werk, dus kan niet zomaar weg.... die rekening is plots uit de app en easy banking via pc verdwenen dus moeten jullie toch op afstand kunnen nakijken wat er aan de hand is?!

Reputatie 2

Hallo @Kristel Eyckermans , 

 

Ik weet niet of mijn collega’s dit ook al hadden voorgesteld, maar wat ik je ook kan aanraden om te doen, is om even na te kijken of dat jouw rekening uitgeschakeld staat via Easy Banking Web. Hierdoor staat de rekening op alle kanalen onzichtbaar, maar kan je wel nog steeds betalingen doen. 

 

  • Meld aan via onze website
  • Klik rechtsboven op jouw naam en ga naar Instellingen .
  • Kies voor Rekeningen 
  • Daar ga je al jouw rekeningen zien staan en het kan zijn dat je gaat zien dat de rekening uitgevinkt staat. Je kan dan gewoon de rekening terug aanvinken en klik dan op De wijziging opslaan

 

Zou je dit ook nog eens kunnen nakijken en ons iets laten weten? Bedankt alvast. 

 

Groetjes, 

Julie N 

Had ik zelf al gevonden en ook daar staat de rekening niet meer tussen dus kan ze ook niet terug aanvinken…

Maar dus betalingen en geld afhalen lukt ... En ik zie de rekening op jullie zelf banking in het kantoor wel...

Reputatie 2

Hallo @Kristel Eyckermans , 

 

Dit is inderdaad heel vreemd. Ik raad je aan toch nog een contact op te nemen met onze collega’s. Via deze web kunnen we jammer genoeg niet aan jouw dossier omwille van veiligheidsredenen. 

 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes, 

Julie N

Heb ik al 2 keer gedaan en die kunnen me niet helpen.

Reputatie 2

Hallo @Kristel Eyckermans,

 

Ik geef jou even de telefoonnummer mee van onze Helpdesk. Zij gaan jou zeker kunnen verder helpen. Je kunt hen bereiken op het nummer 02 433 40 92. Mag ik je wel vragen om eerst de Easy Banking Phone-code aan te maken? Zo zijn we zeker dat we alles voor jou kunnen nakijken en kunnen we ook nakijken of er achterliggend een probleem  is. 

 

Deze code kan je via de instellingen van Easy Banking Web aanmaken:

  1. Meld aan via https://www.bnpparibasfortis.be.
  2. Klik bovenaan rechts op het icoon naast je naam en nadien op Instellingen.
  3. Kies voor Easy Banking Phone.
  4. Afhankelijk van of deze code al eerder is aangemaakt, kan je kiezen om deze te Wijzigen of te Activeren.
  5. Kies een persoonlijke code van 5 cijfers en klik op Volgende.
  6. Klik op Volgende en volg de stappen via Itsme of met je debetkaart en kaartlezer om de wijziging te bevestigen.

     

Vanaf nu kan je gebruik maken van je Easy Banking Phone code om je te identificeren bij telefonisch contact met de Helpdesk op het nummer 02 433 40 92
Wij helpen je graag verder van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

 

Groetjes, 

Julie N

Reageer