Beantwoord

Zonder kaartlezer betalen met een nieuwe telefoon

• 16 november 2019
  • 1 reactie
  • 111 Bekeken

Sinds kort heb ik een nieuwe telefoon. Mijn mobiel nummer heb ik behouden.

De BNP Parisbas Fortis app kan ik niet meer gebruiken zonder kaartlezer.

Ik heb zo gezegd mijn maximale aantal registraties van mobiele apparaten bereikt. Als ik dit toestel wil registeren, moet ik contact opnemen met de helpdesk. Maar zij sturen mij door naar deze community. Kunnen jullie mij helpen? Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord van Karen 19 november 2019, 11:56

Dag Lynn, 

Indien je de melding krijgt dat je maximum aantal registraties bereikt heb, neem je best contact op met de Helpdesk Easy Banking op het nr.  02/433.40.92. Zij kunnen alle registraties verwijderen. Hierna dien je de app opnieuw te installeren. Je hebt hiervoor wel een kaartlezer nodig om een profiel aan te maken en te kunnen aanmelden. Ook hierna zal je de kaartlezer moeten gebruiken bij het overschrijven naar een nieuwe begunstigde of bij het overschrijven van grote bedragen. 

Een kaartlezer kan je ook telefonisch bestellen of ophalen op je kantoor. 

Fijne dag verder!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4
Badge

Dag Lynn, 

Indien je de melding krijgt dat je maximum aantal registraties bereikt heb, neem je best contact op met de Helpdesk Easy Banking op het nr.  02/433.40.92. Zij kunnen alle registraties verwijderen. Hierna dien je de app opnieuw te installeren. Je hebt hiervoor wel een kaartlezer nodig om een profiel aan te maken en te kunnen aanmelden. Ook hierna zal je de kaartlezer moeten gebruiken bij het overschrijven naar een nieuwe begunstigde of bij het overschrijven van grote bedragen. 

Een kaartlezer kan je ook telefonisch bestellen of ophalen op je kantoor. 

Fijne dag verder!

Reageer