Beantwoord

Zonder medeweten aftrekking van 15 euro elke maan (Koopspaar)

• 11 juni 2019
  • 2 reacties
  • 376 Bekeken

Ik merkte een maand geleden op dat er elke maand van visa 15 euro werd afgehaald voor een zekere "Koopspaar". Na wat opzoek werk ben ik erachter gekomen dat dit bij heel wat anderen ook is gebeurd. https://www.test-aankoop.be/klagen/bedrijven/koop-spaar/300002237 => Hierin zie je alle klachten die verzameld zijn tege Koop-spaar.
Ik zou nooit hiervoor 15 euro per maand betalen. Ik heb telefonisch contact gelegd om mijn lidmaatschap op te zeggen maar is er nu nog een manier om mijn verloren geld terug te krijgen?
Dank bij voorbaat.

Met vriendelijke groet,

Justin Cavanas
icon

Beste antwoord van RuthV 12 juni 2019, 13:05

Hey @Justin-Caine ,

Vervelend te horen dat er zonder je weten een domiciëlering op je kredietkaart actief stond.

In principe raden wij aan om je kredietkaart te blokkeren. Maar ik begrijp dat je lidmaatschap reeds correct opgezegd werd.

Om te bekijken of je je geld nog kan recupereren, raad ik je aan een betwisting in te dienen op de website www.mijnkaart.be.
Dat is de website van Atos Worldline (uitgever van de kredietkaart). Via deze website kan je de nodige info doorgeven en worden de transacties onderzocht.

Groetjes,
Ruth
Bekijk origineel

2 reacties

Hey @Justin-Caine ,

Vervelend te horen dat er zonder je weten een domiciëlering op je kredietkaart actief stond.

In principe raden wij aan om je kredietkaart te blokkeren. Maar ik begrijp dat je lidmaatschap reeds correct opgezegd werd.

Om te bekijken of je je geld nog kan recupereren, raad ik je aan een betwisting in te dienen op de website www.mijnkaart.be.
Dat is de website van Atos Worldline (uitgever van de kredietkaart). Via deze website kan je de nodige info doorgeven en worden de transacties onderzocht.

Groetjes,
Ruth
Top dankjewel!

Groetjes

Reageer