Beantwoord

zonet verstuurd

  • 10 May 2021
  • 4 reacties
  • 105 Bekeken

Sugestie, 1 serieus nemen 2 idn ik zoveel gegevens jullie zijn bank toch!!! stel stel het is waar maar uit gegeven elke bank is verzekerd en nee ik doe dit niet omdat ik arm ben U mag me op bellen op [nummer verwijderd]

 

icon

Beste antwoord van Anonymous 10 May 2021, 11:18

Bekijk origineel

4 reacties

Dag @Marcello de Leijer ,

Ik heb je persoonlijke gegevens verwijderd uit de post. Dit is een openbaar forum waar iedereen kan meelezen, je bent dus best voorzichtig met de informatie die je deelt.

We zullen dit verder bespreken via je vorige post.

Kan je daar wat meer informatie geven over wat je precies wenst dat we hier verder mee doen?

Groetjes,

Lieze

Ja dank U voor Uw reactie. Ik zit niet constant op internet. Ik hoop dan ook dat U me evnt zou willen bellen; ik vraag dan niet om gevoelige inf. maar weet ik geluukig wat er mis gaat

Om aan te vullen wat U heeft verwijderd. U heeft waarschijnlijk een vermogen gezien. Wat ik er mee wilde aangeven is. Nee dat kan geen spam zijn ik check dus liet  op me rekening storten. En ik liet me labtop aan. Gelukkig maar want ik kan er op geen manier meer bij in loggen. Ik ga naar huis en kijk Presies die dag was het er ook bij geschreven. Dus is waarheid diebiel nee dat ben ik niet wel hersen bloeding op 4 plaatsen. Ik ben gerechterlijk al dik 7 jaar uit bewindvoering. Maar mijn bewind heeft het op froudeuze wijze verlengt voor rest van me leven. Tja dat begrijp ik. Ik krijg dan ook nooit origineel afschrift van de bank. Zei is op mijn gehele financiele gebeuren gemachtigt. Ik begrijp dat U op dat gebied niets voor me kan betekenen. Ik hoop wel dat U of er een bank rekenig aan kan toe voegen, wat dat programma me ook vroeg of stop te zetten met als enige mogelijkheid weer te activeren door legentimatie 

Reputatie 7

Dag @Marcello de Leijer 

Ik heb je telefoonnummer en de bedragen uit je berichten verwijderd. Zoals @LiezeH zei is dit een website waarop iedereen mee kan lezen. Contactgegevens, info over jouw rekeningen en verrichtingen en andere persoonlijke info deel je best nooit via het internet.

Wij kunnen je via dit forum jammer genoeg ook niet opbellen. Indien je je persoonlijke situatie wilt bespreken, dan raad ik je aan om ons even te bellen via 02 762 60 00.

Reageer