Beantwoord

administratie van de bank

  • 20 September 2021
  • 4 reacties
  • 231 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

L.S.,

Ik heb nu al 2 mails gestuurd ivm om mijn bank van Gentbrugge naar GENT te veranderen  (waarom er al veel gemaild is.en dan doorgegeven is?   Ik kan niet meer volgen welke vraag ik aan wie moet antwoorden.) Waarom heeft er “iemand” mij naar Gentbrugge gestuurd, terwijl ik altijd alles deed via Gent en dat wil blijven doen;

Is er geen mail voor ouderen waar we terecht kunnen? Dat zou alles een beetje gemakkellijk zijn…

Deze morgen heb ik al 2 mails geschreven vooralleer ik bij jullie kwam. LEUK?

Sorry, maar niet leuk voor mij maar (vermoedelijk ook voor jullie?)

En vermits wij (de ouderen) niet meer met “ons” kan schrijven, en de telefoon niet duidelijk is, wat te doen???

 

 

 

icon

Beste antwoord van YannickB 21 September 2021, 08:12

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7

Dag Lylianne,

Mijn excuses voor het wachten op een antwoord. Als je dringend van kantoor wilt veranderen, dan raad ik je aan om ons toch nog even te bellen via 02 762 60 00. 

Mijn collega’s kunnen je hiermee verderhelpen. 

Bedankt! maar bellen is een probleem: ik hoor niet heel goed (ondanks mijn “oortjes”) vandaar heb ik liever een mail.

Wat dan doen?

Lylianne De Wolf

 

Reputatie 7

In dat geval wacht je best even op een antwoord van het kantoor dat je hebt gemaild. Mijn collega’s zullen je zo snel mogelijk antwoorden. 

In dat geval wacht je best even op een antwoord van het kantoor dat je hebt gemaild. Mijn collega’s zullen je zo snel mogelijk antwoorden. 

Bedankt! Het is nodig!

  1. De Wolf

Reageer