hansard ierland

  • 11 February 2021
  • 6 reacties
  • 301 Bekeken

Ik heb € xxx belegd bij Hansard in Ierland via een Belgisch agent . Dat was in de jaren 2005 tot 2009 .

Het totale bedrag is gesmolten naar nul .

Heeft iemand hetzelfde aan de hand .


6 reacties

Hey @De Ro marc ,

Heb je een contactpersoon die je verder helpt met je beleggingen?

Je kan dit best hiermee even bespreken.

Groetjes,

Lieze

Hallo Lize

een contactpersoon die ons in deze zaak verder kan helpen hebben we niet .

Misschien moeten we een advocaat raadplegen die met deze vorm van oplichting bekend is ?

Hey @De Ro marc ,

Dan raad ik je aan om dit via het Easy Banking Centre te laten nakijken.

Je kan hen eenvoudig bereiken door op je app aan te melden en te kiezen voor Contacteer ons.

Als je geen smartphone hebt, kan je hen bereiken op 02 762 60 00 door gebruik te maken van de Easy Banking Phone code.

In beide gevallen kies je de optie Sparen en beleggen.

Groetjes,

Lieze

Ooit de hemel ingeprezen door - gen financial services - uit Zevekote , tijdens een gezellig diner in de Pecheur in Latem .

Isin codes

 KYG0465AAD07
GB00BOMT9184

Reputatie 7

Hallo @De Ro marc 

Ik kom hier nog even op terug, want hoewel je natuurlijk steeds bij ons welkom bent, kunnen wij je jammer genoeg alleen helpen met producten die je bij ons bank hebt of hebt gehad.

Is dat het geval, dan kan je ons zoals @LiezeH zei best even bellen zodat we kunnen nakijken wat er precies gebeurd is. 

Gaat het om beleggingen die je bij een andere instelling bent aangegaan, dan neem je best met hen contact op.

Gaat het om fraude, dan raad ik je aan om zo snel mogelijk de politie te contacteren en door hen een dossier op te laten stellen.

Reageer