Beantwoord

Ik heb contact van mijn Bank in Gentcentrum

  • 12 December 2021
  • 1 reactie
  • 195 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

L.S.,

Ik gebruikte nog steeds mijn  oude  kaartlezer, en met de nieuwe kaartlezer (het groene!) heb ik moelijkheden.

En nu hebben jullie mij ongerust gemaakt.

Ik heb contact met mijn bank in Gent en heb daar een afspraak mee!

  1. De Wolf
icon

Beste antwoord van JillH 13 December 2021, 11:05

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 2

Dag @De Wolf Lylianne ,

 

Je kan onze kaartlezers herkennen aan de M1 en M2 knop en het logo van BNP Paribas Fortis.

Indien je met vragen zit, kan je ons steeds telefonisch contacteren via de Communicatie knop in Easy Banking app op je smartphone of via ons rechtstreeks nummer 02 762 60 00.

 

Nog een fijne dag verder,

 

Jill

 

Reageer