Beantwoord

overschrijving

• 22 november 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Beste

Woensdag heeft mijn werk mijn loon doorgestord vua bnpparibasfortis naar ing 

Nu hebbe collegas van mij ook ing en bij hun staat het loon er al op sinds gistere en deze middag

Maar als ik naar mijn bank bel hebben ze van jullie nog niets ontvangen voor doortestorte  hoe komt dit want is wel dringend nodig voor kind te halen

icon

Beste antwoord van NickL 22 november 2019, 13:49

Dag @Chauwke97 

Ik raad je aan om toch voor zekerheid eens contact op te nemen met de boekhouding of personeelsdienst van uw werkgever om na te kijken of ze uw loon correct overgeschreven hebben.

Er kunnen altijd vertragingen zijn aangezien niet alle overschrijvingen op hetzelfde moment verwerkt worden. De standaard verwerkingstijd voor een overschrijving tussen verschillende banken is 2 tot 3 bankwerkdagen.

Bekijk origineel

3 reacties

Dag @Chauwke97 

Ik raad je aan om toch voor zekerheid eens contact op te nemen met de boekhouding of personeelsdienst van uw werkgever om na te kijken of ze uw loon correct overgeschreven hebben.

Er kunnen altijd vertragingen zijn aangezien niet alle overschrijvingen op hetzelfde moment verwerkt worden. De standaard verwerkingstijd voor een overschrijving tussen verschillende banken is 2 tot 3 bankwerkdagen.

Dit is allemaal gebeurd en alles is correct  verlopen en toch raar dat mijn 2 collegas die ook ing hebbe en waarvan dit de zelfde moment doorisgegeven dit al ontvangen hebben ?

Reputatie 4

Hey @Chauwke97 ,

Het kan soms zijn dat het bij de ene persoon wat langer duurt dan bij de andere, afhankelijk van wanneer het precies is ingegeven.

Je kan steeds met je bank contact opnemen zodat ze kunnen nakijken of je rekening helemaal in orde staat zodat je het bedrag meteen kan ontvangen als het toekomt!

Groetjes,

Reageer