Beantwoord

overschrijving verwijderen of wijzigen dat in uit te voeren staat ipv gepland

  • 8 September 2020
  • 5 reacties
  • 1988 Bekeken

kan iemand mij verder helpen aub heb een overschrijving met een foutief bedrag met verrichtingsdatum 9/9/2020 staat niet bij gepland maar bij uit te voeren, vandaar dat ik niet op detail kan klikken om dat wijzigen of verwijderen te doen

kan je mij bellen aub 0496025334

icon

Beste antwoord van Anonymous 21 September 2020, 13:15

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @moonlady ,

Jammer dat het inderdaad niet via de helpdesk geregeld is.

Er wordt telkens aangeraden om eerst de begunstigde te contacteren en het zo op te lossen, omdat dit sneller in orde is en hier ook geen extra kosten bijkomen, wat bij het wijzigen of annuleren van een overschrijving wel het geval is.

Groetjes,

Lieze

hey LiezeH het was eigenlijk niet in orde want het bedrag dat er af gegaan was, was te hoog en dat wou ik nog aanpassen voor de overschrijving zou verwerkt zijn. Maar omdat ik niet na 21u30 naar de helpdesk kon bellen, kon ik het bedrag niet wijzigen

Hey @moonlady ,

Jammer dat het zo is moeten verlopen, maar super dat het in orde is nu!

Groetjes,

Lieze

op 8/9/2020 om kwart 23u45 ging de overschrijving naar verwerkte overschrijving, terwijl de datum 9/9/2020 was ingegeven. Na 22u kan je niet meer bellen naar de helpdesk en blijkbaar zijn zij de enige die de overschrijving kunnen wijzigen of verwijderen. Dus heb ik naar de begunstigde moeten bellen om het teveel betaald bedrag te laten terugstorten. het vervelende was dat het de rekening van mijn moeder is en zij is ondertussen 78 jaar en al wat dementerend; vandaar dat ik het juiste bedrag had willen overschrijven, om haar niet in paniek te maken dat ze teveel betaald had.

Hey moonlady,
Via sociale media kunnen we je helaas niet zelf opbellen.
Is het intussen opgelost geraakt? Ik lees dat het bedrag er vandaag dan normaal moest afgaan.
Groetjes, NP


 

Reageer