Beantwoord

pensionspaarrekening

  • 6 September 2022
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

beste 

 

ik ben tetaert juan, klantnummer xxxxxxx 

ben enkele weken terug 60 jaar geworden ik heb jullie afschrift ontvangen met de inhouding ivm mij pensionspaarrekening .

nu is mij vraag kan ik deze som innen, en wat moet ik daarvoor juist doen.

 

alvast bedankt juan tetaert 

icon

Beste antwoord van LarsD 6 September 2022, 09:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Hallo, @juan,

We hebben alvast je klantnummer uit je bericht gehaald. Dit platform is namelijk toegankelijk voor iedereen en we raden daarom af hier persoonlijke gegevens te delen.

Om terug te komen op je vraag: je wil dus graag het gespaarde bedrag van je pensioensparen  opnemen? Je kan best hiervoor een afspraak maken in één van onze kantoren.

Als je meer advies nodig hebt over sparen en beleggen kan je ook beveiligd contact nemen met onze adviseurs. Dat kan je door in de Easy Banking App op telefoon aan te melden en vervolgens te klikken op Communicatie>Easy Banking Centre>Sparen en beleggen.

Geen smartphone? Dan kan je bellen op het nummer 02 433 41 34. Je beveiligt de lijn dan aan de hand van je klantnummer (te vinden op je bankkaart) en Easy Banking Phone Code. Deze persoonlijke veiligheidscode kan je aanmaken via de instellingen van je profiel in de Easy Banking Website op een PC.

 

Reageer